Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når er det man liksom skal få mage da? jeg er 17+4 og har ingen mage, jeg er veldig smal til vanlig og hadde kanskje trodd at det ville synes ganske fort da, men jeg har bare en bitteliten "valk" ser det heller ut som, ikke stor i det hele tatt. når jeg tenker på alle rundt meg som er eller har vært gravide så har de hatt stor mage på dette tidspunktet. Er det noen som meg der ute som kan si at alt er i sin skjønneste orden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

jeg hadde heller ikke så stor mage i uke 17...

bare masse fett..

størrelsen på magen varierer fra person til person,

den blir fort stor nok skal du se :)

Skrevet

Alt er nok i skjønneste orden :)

eg er 22+1 å nå begynner den opplåste magen å ligne pittelitt på gravid mage, håper eg vertfall:P, eg er 170 høg og har litt magemuskler (mn også litt polstring) så er kansje derfor magen kommer litt sent til meg.. Det virker ut som at de fleste får mage før uke 20, mn dette er jo veldig individuelt, noen må vente til uke 25, mn når magen begynner å komme så skyter den vist ut på di fleste ;)

Skrevet

Jeg er 21 + 1 og har fått en liten mage nå. Når jeg var 18 uker så var det ingen som kunne se at jeg var gravid. Men plutselig en dag kom magen

( ca uke 20 ).

Snakket med legen hvorfor noen er større enn andre osv.

Det kom veldig ann på hvordan man bærer barnet inni seg. Hvis man har stort bekken vil magen synes senere enn om man har lite bekken. Har man bra med magemuskler bærer man det inni seg en stund. osv.

Magen kommer tidsnok alikevel :0)

Skrevet

det er så forskjellig når vi får mage. veninna fikk mage i 5 mnd. plutselig kom magen og mange kilo. med meg spurte folk om jeg var gravid i uke 8.magen var kjempestor med en gang,men har også plager med oppblåst mage.

Nå er jeg i uke 21 og magen min er kjempestor.Det ser ut som jeg skal føde snart. Det er tungt å gå. 10 kilo ekstra på magen allerede.

snakket med noen veninner i går. Ei som hadde stor mage ,men ungen var liten og ei som det nesten ikke vistes på at hun var gravid,fikk en stor baby.

Skrevet

Første gang så fikk jeg mage sent. Rundt uke 20 så kunne man se det begynte å komme noe, men det var ikke noen MAGE før uker etter det og...

denne gangen er jeg nå 13 uker, og har omtrent like stor mage som da jeg var over 20 uker sist.

Alt er nok i sin skjønneste orden! Det er vanlig å få sent mage, spesielt første gang:o)

Skrevet

det er forskjellig ja,er førstegangs nå.

er 1.60 og syntes tidlig. er nå 17 uker på vei

Skrevet

Er 19+1 i dag og har nesten ikke mage. Jeg ser det jo godt, og de som vet jeg er gravid ser det jo. Men som en kamerat sa: Jeg hadde ikke turt å spørre ;-)

Er ganske høy og lang i ryggen så Junior ligger nok langsetter og ikke utover. Pluss at jeg er førstegangs. Helt greit for meg, for jeg håer jeg kommer på jobbintervju snart og håper jeg ikke avsløres der ;-)

Er forresten ganske glad for at jeg ikke har mage ellers også. Kjenner liv hver dag nå, og det er alt jeg trenger :-) Da kan den magen bare drøye!

Skrevet

Jeg lurer på akkurat det samme som deg, så det var bra at du spurte! Jeg er 15 uker i morgen, og har ikke fått noen særlig mage. Den er litt større enn før, men jeg mistenker det for å være mest luft.

Ellers er jeg 170 og hadde helt flat mage før jeg ble gravid. Men jeg har, relativt sett, brede hofter, og derfor kanskje god plass i bekkenet slik at det ikke synes.

Skrevet

Ja men dette høres bra ut, da kommer den vell snart. skal på ul om en uke så da får man hvertfall et forhold til det at man er gravid, har liksom de siste ukene ikke følt at jeg er gravid, har jo forlengs blitt ferdig med kvalmen, har ikke lagt på meg noen ting, har ikke mage, kjenner jo ikke noe liv enda. så det skal bli såå utrolig deilig å se den lille bolla på skjermen. gleder meg. jeg får nyte det at jeg føler meg så bra da, i bedre form enn på lenge, takk for alle svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...