<3 Sander og Marco <3 Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Denna var slager når jeg bimma sist.. Jeg har igjen 167 dager.... Dere da?
Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 54 dager igjen.... Tida bare flyr, det har gått så utrolig fort.. Håper bare det fortsetter å gå fort
john gravid Skrevet 22. oktober 2008 #7 Skrevet 22. oktober 2008 blir satt igang om 8 dager.blir deilig
♥ DAME Skrevet 22. oktober 2008 #8 Skrevet 22. oktober 2008 209 dager igjen her ) Jeg kommer til å feire 200, 150, 100, 50 og 10, hihi. Med en peppes pizza levert hjem ))))
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 22. oktober 2008 #11 Skrevet 22. oktober 2008 147:) Det går sakte men sikkert mot null:)
flypapir Skrevet 22. oktober 2008 #13 Skrevet 22. oktober 2008 86 dager igjen her, så i morgen er jeg i 3.trimester!
smilan Skrevet 22. oktober 2008 #14 Skrevet 22. oktober 2008 122 :-) Og sulten, har såååå lyst på shokoladepudding
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 22. oktober 2008 #15 Skrevet 22. oktober 2008 42 dager igjen i dag gitt:))
Pappalille Skrevet 22. oktober 2008 #19 Skrevet 22. oktober 2008 94 dager igjen. Hu-hei hvor det går =)
elikatt -mamma til 4- Skrevet 22. oktober 2008 #20 Skrevet 22. oktober 2008 111 dager. Har vaska babyklær i dag!:-)
gutt09&spire11 Skrevet 22. oktober 2008 #21 Skrevet 22. oktober 2008 108 dager igjen...begynner og nærme seg nå
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 22. oktober 2008 #22 Skrevet 22. oktober 2008 233 dager igjen... :-) Ennå litt tid... hehe
Mamma til Amelie og Januarbaby Skrevet 23. oktober 2008 #23 Skrevet 23. oktober 2008 98 dager igjen:)
stinky-monkey Skrevet 23. oktober 2008 #25 Skrevet 23. oktober 2008 43 dager igjen! snart høygravid :-) (er ikke det når man har 40 dager igjen??)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå