Gå til innhold

Enkelte burde holde seg langt unna...

Anbefalte innlegg

Skrevet

anonym forumet og kranglesiden! Dere som tar til dere alt og er mer sårbare enn en katt i havet. Hvorfor i alle dager går dere inn på disse forumene hvis dere synes det er så mye hetsing og skitsnakking her? Ingen tvinger dere! La oss som har hormoner på spreng få ut litt frustrasjon. Er så lei av dem som leker jomfru maria og bim/dib politi her inne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Derfor har man kranglesiden. Denne siden er ment for ting som er for flaut å snakke om med nick.

Skrevet

hvem sikter du til nå?

link?

Skrevet

Alle vet godt at dette er den "ekte" krangle siden. Går mye heftigere for seg her inne.Og synes ikke det er så mange pinlige sporsmål her inne. Er mer er jeg gravid,hva jobber du med og hva skal jeg ha til middag...

Skrevet

Mener du at frustrerte hormonelle anonyme kan hetse og snakke dritt om andre,bare fordi de er hormonelle og frustrerte?

Skrevet

Hvis du ikke tåler at folk er uenige med deg, hva gjør DU der inne da?

Skrevet

Hva har det med med hovedinnlegget å gjøre?

Skrevet

Hva det har med hovedinnlegget å gjøre? Det er jo HI som har problemer med at hun får motbør på disse sidene. Må jo tåle reaksjoner på skittkastingen, hormoner el ei!

Skrevet

Kosthold og yrkesvalg kan, forståelig nok, være pinlige tema for enkelte. Jeg ville også vært en flittig bruker av anonymknappen dersom jeg forsørget ungene mine med assistentlønn og kun serverte halvfabrikater til middag :)

Skrevet

Alle her inne er da anonyme, Toxic:) Kan godt kalle meg, tja Cyanid, hvis det er bedre. Det er et par tråder her inne som omhandler butikkansatte, er det det du mener med assistentlønn? Kan jo ta turen dit inn;) Til sist, hva mener du er en anstendig lønn, så ikke folk skal være flaue?

Skrevet

og enkelte burde vite hva nettetikette er, den lista står nok du på!!!!

Skrevet

Det går ann å oppføre seg som folk selv om man er på et anonymt forum. Det handler om å behandle andre mennesker med respekt og mange som legger ut innlegg her inne spør om personelige ting som de kanskje ikke tørr å dele med noen andre. Da er man temmelig usympatisk om man svarer på en måte som er respektløs og usakelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...