Maria1978 Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Er snart 20 uker på vei (førstegangs) i går kjente jeg plutselig at magen ble veldig har helt nederst. Det gjør ikke vondt, men kjenner at det strammer også slipper det taket. Har kjent det igjen i dag, ganske mange ganger vil jeg si. Når jeg har lest om kynnere så står det at de begynner oppe på magen og beveger seg ned. Slik er det ikke hos meg. Jeg kjenner bare at det strammer heelt nede på magen (like over venusberget, hehe). Er det vanlig eller bør jeg bekymre meg?
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Eg tror nok det kan være kynnere, livmoren din er vell ca opp til nalven nå, når du kjenner det igjen kan du jo kjenne om det blir ett hart oppråde fra venusberge og opp til nalven.. Når eg får kynner så begynner det heller ikke oppe med magen, livmoren har jo ikke komt så langt opp (er 22+1)
KR0705 Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 jeg spurte jordmor om det samme. syntes det var rart, og blei bekymra, men var helt normalt. Alle opplever kynnere forskjellig. Nå kan jeg ligge på ryggen på kvelden og kjenne at det strammer seg i magen og når jeg kjenner på magen er den helt hard. Ingen ting å bekymre seg for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå