blomsterjenta Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 hvor kjøper dere helseteppe og gulpekluter og annet sånt? i god kvalitet. syns de ser litt kjipe ut de jeg har sett rundt omkgring...
Ludviginne - mamma!! Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg har kjøpt en del gulpekluter på Sparkjøp. Har også kjøpt noen helsetepper og vaskekluter der, men ser ut som om helseteppene hos Princess er mer behagelig, så har kjøpt noen der også. Samt noen vaskekluter der også... Ser det er litt forskjell på vaskeklutene...
Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Har bare to helsetepper, synes de er så stygge så de blir ikke brukt så ofte har kjøpt noen pene tynne tepper på forskjellige babybutikker isteden. Gulpekluter kjøper jeg over alt i grunn, eneste kriteriet mitt er at de er store og laget av gas, hadde noen i frotte og noen i flanell sist og de var håpløse syntes jeg. Barnas hus har store fine gulpekluter
laffeline Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 De har stooore gulpekluter i gas på jysk. 71*71 cm. Billige også - 49 for 6. Det står at det er tøybleier på pakken, men regner med det er fritt valg hva de brukes til
Dr Mcstuffins Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 Kjøpte mine helsetepper på Princess og er superfornøyd. Har kjøpt andre babytepper også med helseteppene er absolutt favoitten fordi de gjør at babyen ikke blir for varm eller for kald... Burde jo ha skjønt det siden det er det de bruker på sykehusene :0) Gulpekluter kjøpte jeg på KID.
Sølvi77 Skrevet 22. oktober 2008 #6 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg kjøpte vaskekluter på Princess, tre for 10 kr el 19 kr. Der har de forskjellige farger, jeg har brukt grønn for rumpe og gul for ansikt/kropp ellers. Gulpekluter i gas kjøpte jeg på sparkjøp, de er ok, men krøller seg litt sammen i tørketrommelen. Så dersom jeg trenger flere, tenkte jeg å prøve ut et annet merke. -du kan jo kjøpe fine på f.eks NameIt/Exit, men de koster 19 kr pr stk, (Sparkjøp 5-6 for 40-50kr). Man får det man betaler for, men min gutt gulpet så mye at jeg tror jeg har over 30 stk... Helseteppene på Princess er veldig solide og myke. De holder på form og farge selv etter mange vask.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå