♥ DAME Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Dikt av Herodes Falsk Hvis menn fikk menstruasjon det hadde kanskje ikke vært så bra. For det finn's ingen grenser for hva menn er stolte av! Jeg tror de ville skrytt av hvem det var som blødde best, og om hvor vondt det gjorde, og hvem som tålte aller mest. Og en gang i måneden ville mannfolk ha en uke fri. Å synes synd på seg selv er no' som virkelig tar tid. Det ville bli reklame for tøff og hard tampong, med fengende navn som "Bløder'n", "Rambo", og "James Bond". Og størrelser som "mini" og "normal" vil gå ut av produksjon. For kun "extra large" holder, ved en mannlig menstruasjon. Hvis menn fikk menstruasjon; ville noe vært annerledes da? Ja, da ville mannfolka hatt enda mer å skryte av!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå