Gå til innhold

Noen Oslo-boere her som vil ut på trilletur etterhvert?


vims81 m/♀08 ♥♂11♥

Anbefalte innlegg

I min vennekrets er det få/ingen med barn så hadde vært hyggelig å bli kjent med noen til å trille tur med utover senhøsten/vinteren :) Selv er jeg 27år, 1.gangs og bor midt i området Sagene/Torshov/Nydalen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy :) Jeg har termin 7.nov, men håper at noe skjer litt før.. begynner bli lei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg kjempelyst til, kjenner bare en annen som fikk baby i år og det er ikke nok til å ha noen å trille med hver dag ;) Bor på majorstuen og er 21 år jeg da. Vi kunne laget en facebookgruppe eller noe?? hilsen marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, høres veldig koselig ut. Vi har ikke så mange kjente i Oslo enda siden vi flyttet fra England i februar. Jeg har termin 16. nov. 1 gangs, bor på Carl Berner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke så lenge igjen du da vimsen81! Jeg er ikke direkte lei ennå, men gleder meg veldig til å få tilbake min gamle kropp:-) Bare 2 uker igjen på jobb nå!

Hadde vært veldig hyggelig med en trillegjeng:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut;)kjenner jo egentlig ingen å gå på trilletur med når jeg tenker etter...er 30 år,2 gangs og bor for tiden på røa!termin 26 november....begynner å vente nå,førstemann kom tre uker før tiden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres koselig ut. :-) Jeg er 33, bosatt nederst på Grünerløkka og har termin 27/11. Førstegangs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser jo lovende ut :) for min del håper jeg at frøkna har tenkt å komme ut snart, begynner å bli litt lei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Høres veldig koselig ut!!! Jeg bor på Sagene/Bjølsen og venter førstemann/dame med termin 12.11. men det kan se ut som om jeg går litt over tiden - legen min mener at jeg vralter for lite og er i for god form foreløpig... Men - er kjempeklar for trilleturer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Hallo;)har alle her født nå??jeg fødte i en fart 19/11,en uke før termin!!

Si ifra hvis det er noen som har lyst til å ta en bitteliten trille eller kafetur kanskje...

er rimelig rastløs om dagen,og litt lei av å sitte inne alene når storebror er i bhg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg fødte 1. November 15 dager før termin. Er helt klart klar for trilleturer/kafebesøk. Tiden blir lang spesielt tirsdager og torsdager siden mannen min da går mer eller mindre rett fra jobb på norsk kurs.

Jeg er ikke alltid like flink til å komme meg innom disse sidene så send gjerne en mail til [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Er det opprettet en facebook gruppe? Jeg er 28 år, og fødte mitt første barn, en fantastisk liten gutt, 25. november! Bor på Grünerløkka..

 

Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :) Lenge siden jeg startet denne tråden, men håper den fortsatt kan være aktuell! :) Jeg føler jeg tilhører her fortsatt, selv om min lille frøken kom til verden 8 dager før termin og dermed ble et oktoberbarn istedenfor et novemberbarn :)

Frøkna er nå blitt 5 uker gammel og vi er mye ute på tur, men det er jo litt kjedelig å trille alene syns jeg..

 

Hvordan gå frem for å få samlet folk da? Bare lage en dag og se hvem det kunne passe for? Ser at flere her har født i midten av november så da er det kanskje ikke aktuelt å gå så veldig langt, men kunne jo stoppet innom for en kaffe og ammepause et sted? :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøkte meg på å lage en gruppe hvertfall :P oktober/novembermammaer 2008 heter den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer seg :) Vet ikke om alle er på facebook engang jeg, men lar det gå noen dager til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...