Gå til innhold

Noen Oslo-boere her som vil ut på trilletur etterhvert?

Anbefalte innlegg

I min vennekrets er det få/ingen med barn så hadde vært hyggelig å bli kjent med noen til å trille tur med utover senhøsten/vinteren :) Selv er jeg 27år, 1.gangs og bor midt i området Sagene/Torshov/Nydalen...

Fortsetter under...

Ja, det har jeg kjempelyst til, kjenner bare en annen som fikk baby i år og det er ikke nok til å ha noen å trille med hver dag ;) Bor på majorstuen og er 21 år jeg da. Vi kunne laget en facebookgruppe eller noe?? hilsen marie

Annonse

• 2 uker senere...

Høres veldig koselig ut!!! Jeg bor på Sagene/Bjølsen og venter førstemann/dame med termin 12.11. men det kan se ut som om jeg går litt over tiden - legen min mener at jeg vralter for lite og er i for god form foreløpig... Men - er kjempeklar for trilleturer!

Annonse

• 3 uker senere...

Hallo;)har alle her født nå??jeg fødte i en fart 19/11,en uke før termin!!

Si ifra hvis det er noen som har lyst til å ta en bitteliten trille eller kafetur kanskje...

er rimelig rastløs om dagen,og litt lei av å sitte inne alene når storebror er i bhg...

Hei,

Jeg fødte 1. November 15 dager før termin. Er helt klart klar for trilleturer/kafebesøk. Tiden blir lang spesielt tirsdager og torsdager siden mannen min da går mer eller mindre rett fra jobb på norsk kurs.

Jeg er ikke alltid like flink til å komme meg innom disse sidene så send gjerne en mail til [email protected]

Hei igjen :) Lenge siden jeg startet denne tråden, men håper den fortsatt kan være aktuell! :) Jeg føler jeg tilhører her fortsatt, selv om min lille frøken kom til verden 8 dager før termin og dermed ble et oktoberbarn istedenfor et novemberbarn :)

Frøkna er nå blitt 5 uker gammel og vi er mye ute på tur, men det er jo litt kjedelig å trille alene syns jeg..

Hvordan gå frem for å få samlet folk da? Bare lage en dag og se hvem det kunne passe for? Ser at flere her har født i midten av november så da er det kanskje ikke aktuelt å gå så veldig langt, men kunne jo stoppet innom for en kaffe og ammepause et sted? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...