Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 9+6 og ned 4 kg.

Skrevet

Ronja78 ♥ termin 24.mai 2009

Det var liksom det jeg hadde tenkt til å gjøre. Men så funket fyllesykemat best mot kvalmen.

Skrevet

Jeg er 11+3 og har gått ned 3-4 kg.

Her har det også gått i "fyllesykemat" ;-) siden det er det eneste jeg har lyst på. Men blir nok litt mindre mat enn vanlig + at jeg har sluttet med medisiner som førte til at jeg la på meg.

Men du har jo ikke akkurat lagt på deg mye du eller da, Fru Lavendel! Må vel være fornøyd med det?

Skrevet

førstegangsgravid 77

Er ikke mye nei, men aner av erfaring at det blir mye etterhvert. Derfor kunne det vært fint med litt tap av kg.

Nå begynner formen å bli bedre så da kan jeg komme meg litt i aktivitet igjen :-)

Skrevet

10 uker og 5 dager og har gått ned ca 3 kg sist gikk jeg ned mye mer, men men,

Har ikke lyst på sjokolade, te, alkohol ( kunne jo ikke drukket det uansett) og chips. Samt de fleste mat varer .....

Skrevet

Jeg er 11 uker i morgen og har kanskje gått opp en halvkilo jeg også. Men vekta har jo alltid små variasjoner uansett...

Men jeg har måttet legge bort alle de vanlige buksene allerede, unntatt ei (som jeg tidligere hatet fordi den var for vid i livet). Jeg klarer ikke at noe strammer over magen!

Skrevet

he,he... venter nr3, straks 10 uker, og sikkert lagt på meg minst 5kg. Sist la jeg på meg 11kg de første 3mnd... jippi... Riktig nok ganske tynn til vanlig, og må spise og spise før ikke å bli dårlig. Spiser helt normal mat, men virker som kroppen min lagrer på alt m engang jeg blir gravid. Har lagt på meg 20-25 kg i hvert svangerskap, men de forsvinner igjen på 2mnd etter fødselen, også blir jeg enda tynnere de neste mnd med aming..I forrige svangerskap sa de fleste at "herregu" du har jo bare mage".he,he, de sku ha vist 25kg tyngre enn normalt

Skrevet

Jeg er 9+5.. 10 imorgen:D Har gått ned 5 kg, men kunne gått ned 10 kg til.. Det er nok å ta av her, så jeg er veldig glad til for at vekta går nedover.. Vertfall når jeg vet at fosteret tar til seg den næringen det trenger uansett.. Spiser ofte men veeeeldig lite.. holder på å dø av sult hele tiden, men bare jeg smaker på maten blir jeg mett igjen..

Skrevet

10. uke, har gått ned 2 kg. Men jeg synes egentlig jeg kunne ha gått ned mer... Har vært mye kvalm, og spist lite. Snop orker jeg ikke tenke på en gang...

3. gangs gravid. med de to andre tok jeg ikke av i starten, men jeg har mye mer å gå på nå....da jeg nå nesten er like tung som jeg var da jeg gikk høygravid med de to andre.... huff...

Og jeg la på meg 20 kg med de to...

Skrevet

Jeg er også nesten like tung som da jeg var høygravid med de to andre. Skrekk og gru.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...