Akki42 Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Hei. Jeg er tilbake her igjen. etter en SA i januar 2008.har vi prøvd og begynner nå å bli dritlei. TR kommer alltid for tidlig og EL merker jeg ikke at jeg har en gang.hvis jeg har det da. Legen min skal nå henvise meg til Ullevåll til utredning. så da får vi se. vi er 43 år begge to .og fullt klar over hvordan livet fremover blir med en liten en i huset.hvis vi er så heldige å lykkes da. og at vi blir eldre og eldre,men disse problemene som sikkert oppstår skal vi løse sammen. vi er optimistiske og håper på å lykkes snart. hei så lenge
tjorven- nr 3 Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Hei og velkommen tilbake hit da!! Så kjedelig når ting tar så lang td! Godt at du er klar for utredning også!! Ønsker deg lykke til!! Så kan du komme på skravletråden vår å skrive ut litt frustrasjon om du vil : D
fått attpåklatt Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Velkommen tilbake! Spennede med utredning. Håper virkelig at dere lykkes snart - veldig frustrerende å ikke få det til når man føler at tiden renner ut! Snakkes :-)
Hillbillie Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 Hei Akki42! Ja, det er skikkelig dritt når det samme skjer måned etter måned og for hver måned blir vi også litt eldre...Jeg skal til utredning neste uke og såklart veldig spent! Jeg tror forøvrig at hvis spiren bare kommer så greier nok vi "modne" brasene med en liten i huset, jeg kjenner flere nå som har fått etter fylte 40 og det har gått veldig bra!
Akki42 Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2008 ja du skal ikke se bort fra at jeg stikker innom der;O) takk takk
Akki42 Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. oktober 2008 ja det er frustrerende....man ser babyer alle steder man snur seg......eller store mager
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #8 Skrevet 24. oktober 2008 Velkommen tilbake og lykke til med utredning! Utrolig hva som kan skje i mellomtiden....:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå