*månestråle* Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Lillegutt i magen hikker utrolig mye og kraftig! gjerne 3-4 ganger og dagen. Er dette vanlig ?
babyfrøken *mamma* Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Det er jo bare et sunnhetstegn! Stor forskjell på hvor godt det kjennes alt ettersom hvordan de ligger (",)
Popelko Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 det gjør han i magen min også, hikker hele tiden nesten så det kan være litt plagsomt når jeg skal sove,men men
jinte1983 Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 legene anser hikking som et overskuddstegn, så det er bare positivt om du kjenner hikking. forrigemannen min hikket litt i ny og ne, men denne snuppa her hikker all the time.ikke alltid like behagelig at det hikkes nedi skrittet, men da veit jeg at hu har det bra, hehe...
verysoon Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 Min hikker også ganske ofte. Legen min sier det er et modenhetstegn fra babyens side, så tror vi skal nyte det:)
Novemberknøttprøverigjen Skrevet 22. oktober 2008 #6 Skrevet 22. oktober 2008 Det er mykje hikking her også. Eg har også lurt på om det er OK. Kjekt å lese at fleire har det slik og at det ikkje er noko å bekymre seg for
Girlygirl83 Skrevet 22. oktober 2008 #7 Skrevet 22. oktober 2008 Min hikker også veldig mye. Spesielt når jeg skal sove. Syns nesten litt synd på babyen jeg, hikker så lenge av gangen og så hardt at hele kroppen hennes rister. Hehe... Men hvis det er et sunnhetstegn så er det jo bare kjempebra.
adventsmamma - des.08 Skrevet 22. oktober 2008 #8 Skrevet 22. oktober 2008 og så hikker de veldig mye raskere enn vi!! Første gang skjønte jeg ikke at det var hikking...trodde nesten det var noe krampe eller lignende :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå