HeldigeMEG:) Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 når jeg gikk med førstemann brukte jeg spenol, bare spenol=) fikk ingen, el en bitteliten på tattoen min, syns ikke=) og nå er jeg i uke 37 og smører meg med spenol og babyolje etter at jeg har badet.. Har ikke strekkmerker enda.. men jeg vet at det er underhuden som sprekker event og at om mor-søster har hatt det så kan jeg arve det av de.. men hva smørte dere dere med?
Gjest irismor Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Smørte ikke med noen ting. Men fikk et råd om å dusje magen i varmt vann hver dag, gjerne 2 ganger om dagen. Fikk ingen strekkmerker.
Camilla* Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Det er jo høyst usikkert om det i det hele tatt kan ha en effekt, ettersom det er de dypere hudlagene som skaden skjer i. Men allikevel smurte jeg som en gal med Clarins olje mot strekkmerker. Jeg fikk ikke et eneste merke. Kanskje hadde jeg ikke fått det uansett, men jeg vil ikke ta sjansen, så i et eventuelt neste svangerskap vil jeg også smøre med dette!
sneipen <3 snuppa Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 kjøp butter-stick på helsekosten (de vet garanert hva du mener;)
brooklyn Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 En venninne av meg brukte over to tusen kroner på kremer og oljer (biotherm, clarins, mm), hun ble svær som en hval og magen hennes "sprakk" opp i tusen små og store lilla streker. Jeg brukte vanlige bodylotions, og jeg sprakk også opp. Jeg tror rett ogs lett at du ikke er sikret, uansett hva du bruker og gjør. Noen sprekker bare opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå