Gå til innhold

Dere som har vært gravid før..... ang. pupper ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

altså, kunne dere se spesielle forandringer??Tidli i svangerskapet da så klart :P

Er ganske sikker på at d har skjedd noe me mine... Areola er desidert blitt litt mørkere(ikke mye) og rett utenfor kanten på areola er masse "hull" (prikker).. lurer på om det er disse hårsekkene...

Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke vært gravid før, er muligens tre dager over IKM og har fått masse små kviselignende prikker på nippelen.. dessuten er de nesten konstant stive.. noen som kjenner seg igjen som har vært gravid?

Skrevet

som sagt, vet hva du mener..Får sånne "kviser" når puppen fryser.. men har hatt det helt siden sist eg var gravid, så er ikke det eg tenkte på.. mener utenfor det brune feltet eg ;)

Skrevet

jeg fikk det i allefall av å være gravid...

men jeg hisker ikke hvor tidlig det kom..

og en annen ting.. hvor tidlig merker man andre forandringer ved brystene forresten?

jeg som allerede har vært gravid 2 ganger før og har hatt denne forandringen, når vil jeg eventuellt kunne si at det skjer ting som kan være relatert til en graviditet?

synes selv jeg har fått tydeligere blodårer og at brystene virker litt fyldigere, men... er så vanskelig å se når det går så gradvis....

nå treffer jeg kjæresten min i morgen for første gang på 10 dager... kanskje han ser noe jeg ikke ser hehe

Skrevet

husker faktisk ikke.. har aldri tenkt noe over det..... :/

Skrevet

jeg pleier å få litt fyldigere bryster før tanta kommer vanligvis jeg..men har ikke vært gravid før så vet ikke, men mange jeg kjenner med barn fant det ut på den måten.. at de var ømme og føltes tunge..

Skrevet

ja, men da jeg var gravid sist merket jeg abolut ingenting i brystene før jeg var 8 mnd på vei... vokste ikke noe særlig heller før jeg var rundt 7-8 mnd... så er litt spent no.. for har hatt sånn krible følelse i dem i en uke no.. aldri hatt d før.. hehe

Skrevet

ja har hatt det i 2 uker jeg... litt mer enn 2 uker faktisk... men de dumme testen lyser negativt mot meg så ikke vet jeg....

Skrevet

Første graviditen hadde jeg veldig ømme pupper med en gang. Så ømme og store at jeg ikke greide å ligge på magen + fikk lettere strekkmerker...jeg hadde en SA i uke 6, så da ser dere hvor fort de kan forandre seg.

Andre graviditeten merket jeg nesten ikke på brystene. Areola ble mørkere, men det var langt ut i svangerskapet, omtrent halvveis.

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...