Gå til innhold

kortbutikken.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har bestilt invitasjoner e.l fra kortbutikken.no? Er dere fornøyd? Jeg fikk vareprøve fra optimalprint.no og var ikke helt imponert over kvaliteten, er det noen av dere som vet om kortbutikken har bedre kvalitet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var i kontakt med dem if orbindelse med vårt bryllup. Var ikke fornøyd med service og oppfølging. Vanskelig å få svar på spørsmål og jeg følte jeg var en plage om ringte. Decorium endte vi opp med å bestille fra og vi var utrolig godt fornøyd. God service, tilbakemeldinger, og de var mer enn villige til å justere monogram etc etter vårt ønske. Lykke til!

Skrevet

Takk for svar. Var det bra kvalitet på trykk og papir hos Decorium eller?

Skrevet

Vi bestilte fra kortbutikken, veldig fornøyd med produktene. Bestilte både invitasjoner og servietter med samme motiv.

Veldig bra kvalitet,bestilte de "tykkeste" serviettene,dunilin tror jeg det heter.

Man kan bestille prøve på invitasjonene fra kortbutikken.

Lykke til!

Skrevet

Vi fikk invitasjon til bryllup som var bestilt fra kortbutikken.no, og vi vurderer å bestille derifra selv da vi syntes at denne invitasjonen va stilren og skikkelig om du skjønner...

Skrevet

vi lagde selv og lastet opp på vistaprint. Ble helt greit liksom og ikke veldig dyrt, ble under 400 med konvolutter 50 invit og frakt og porto. Hva betaler dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...