Gå til innhold

Samboeren min vil....

Mamma'n til blomsterbarna=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ha et barn til nå med en gang.... Han vil altså ha 3 tette..

Vi har ei lita jente på 3 uker nå, og i går strøyk han meg på magen, så sa jeg "det er ikke noe baby der nå..." "snart" sa han da.... Øøøøøh...

Tror ikke det altså...Jeg vart ekstremt kvalm første 3-4 mnd med vesla, og fikk jo såklart begynnende bekkenløsning rett etter dette. Gikk hjemme hele graviditeten pga farlig arbeidsplass. Kjeda meg halvt ihjel! Iallefall siste 2 mndene, pga bekkenløsning... Alt var vondt..

Hadde en fødsel som var veldig tøff... Jenta ble tatt med vakum, har fortsatt vondt i sting og diverse.. Og det var sinnsykt tøft rett etter fødsel... Jenta hadde gulsott, ville ikke spise, hadde rykninger i en arm, leppa og en fot. Som jeg var overbevist om at var hjerneskade pga den tøffe fødselen. Men var heldigvis ikke det...

Også vil sambo at jeg skal gjennom det der en gang til på så kort tid!!!

Jeg kjenner jeg blir kvalm av å tenke på det!

Klart jeg vil ha flere barn, men jeg vil kose meg med lille vennen min en stund før jeg i det hele tatt skal tenke på nr 2!

Føler meg litt "slem" også da... Han har en bror som er 1 år og 8 mnd eldre, og ei søster som er 2 år og 3 mndr yngre.. Han syns det var så greit å vokse opp med de så tett...

Jeg har ei søster som er 3,5 år yngre..

Kunne tenkt meg å vente hvertfall 2 år....

Huff...Vet ikke helt hvilke svar jeg vil ha..Men måtte få luftet tankene mine litt....=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror det er domt av dere og tenke på dette nå, 3 uker etter en fødsel. hvem kvinne vil ha et barn da?

Skrevet

Hei!

Ta det som ett kompliment, han er sikkert så forelsket i deg og vesla akkurat nå. Det er jo bare 3 uker siden du fødte, klart det er fortidlig å tenke på flere nå, han er sikkert bare super lykkelig akkurat nå.

Når jenta er 1år, er hun like gammel som boren hans var da moren til din samboer ble gravid med han. Det er en stund til, kanskje han har forandret mening da når han ser hvor travelt det er med små eller kanskje du har forandret mening da du har fått fødselen litt på avstand og ser hvor hyggelig det er med barn.

Ta det hele i beste mening og si du synes det er kjempekos at han gjerne vil ha flere, men at det er litt tidlig for deg å tenke på dette nå.

Lykke til!

Skrevet

"snart" er jo et relativt begrep da. vent et par mnd og så kan dere snakke om det:)

Skrevet

Ja, det er jo et fint kompliment hvis man ser sånn på det. Men han sa mange ganger når jeg gikk gravid at han vil ha en til så det bare er ca 1 år imellom de... Så det er det han mener med "snart" også.. Huff...

Men keg kommer nok til å få lyst på baby igjen når jenta er omkring året tenker jeg... Hehe.=) Takker for svar=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...