Blåmandag¤ Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Lurer ikke på hvor folk gjør av arvesølvet altså... Men hvor gjør dere alle småting? Jeg er så lei av å nøste opp i kjeder og all mulig juggel, men jeg kommer jo aldri på andre steder å gjøre av det enn små bokser og krukker.. Har et sånt smykketre, men det er begrenset hvor mye det er plass til der da..
Sivalur Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Har et kjempestort smykkeskrin... men blir mye rot for det, sukk...
Blåmandag¤ Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2008 Ønsker meg det til jul, siden jeg klarte å knuse(...) det jeg hadde. Men det blir vel like mye rot i det ja..
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 Har hengt knagger på veggen på badet hvor de (få) smykkene jeg har henger. Dvs, de jeg bruker regelmessig - de jeg "aldri" bruker (smykker fra barndom og oppvekst + mer spesielle ting) ligger i sånne bokser som du snakker om. Bryllupssmykket mitt ligger i esken sin i en oppbevaringsboks på badet (vi har ikke skuffer og sånn, så har en hylle med sånne pappesker på). Små øredobber (som jeg har en million av) ligger i en liten boks + at de jeg bytter oftest på ligger i en såpekopp i baderomshylla. Der ligger også ringene. Bunadssølvet derimot ligger i plastposer i klesskapet, hehe.
Blåmandag¤ Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2008 Kanskje på tide å sortere litt bedre ja.. Hehe. Gudene vet hvor bunadssølvet mitt er.
Gjest amandine Skrevet 22. oktober 2008 #6 Skrevet 22. oktober 2008 Har kledd et stykke isopor med stoff og satt i en gammel gullramme, har hengt rammen opp og festet små knagger på(nesten som litt store tegnestifter). Der henger alt fra kjeder til armbånd og ringer mens bunadsølvet er pakket i et nydelig skrin jeg fikk i gave av svigermor.
Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #7 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg lager smykker selv, så har veldig mange. Har alle smykkene i en stor boks i ei hylle på badet. Ble imidlertid lei av at de vikla seg inn i hverandre (bl.a. mange lange trådsmykker), så nå har hvert smykke fått sin egen smykkepose i plast. Veldig fornøyd med dette:)
Blåmandag¤ Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. oktober 2008 Amandine: Noe sånt så jeg i en blogg her om dagen, det er skikkelig stilig. Finner jeg en fin ramme tror jeg nesten at jeg gjør det samme. En dag jeg er i det kreative hjørnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå