Gå til innhold

Hvor gjør dere av smykker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer ikke på hvor folk gjør av arvesølvet altså... :P

Men hvor gjør dere alle småting? Jeg er så lei av å nøste opp i kjeder og all mulig juggel, men jeg kommer jo aldri på andre steder å gjøre av det enn små bokser og krukker..

Har et sånt smykketre, men det er begrenset hvor mye det er plass til der da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har et kjempestort smykkeskrin... men blir mye rot for det, sukk...

Skrevet

Ønsker meg det til jul, siden jeg klarte å knuse(...) det jeg hadde.

Men det blir vel like mye rot i det ja..

Skrevet

Har hengt knagger på veggen på badet hvor de (få) smykkene jeg har henger. Dvs, de jeg bruker regelmessig - de jeg "aldri" bruker (smykker fra barndom og oppvekst + mer spesielle ting) ligger i sånne bokser som du snakker om. Bryllupssmykket mitt ligger i esken sin i en oppbevaringsboks på badet (vi har ikke skuffer og sånn, så har en hylle med sånne pappesker på). Små øredobber (som jeg har en million av) ligger i en liten boks + at de jeg bytter oftest på ligger i en såpekopp i baderomshylla. Der ligger også ringene. Bunadssølvet derimot ligger i plastposer i klesskapet, hehe.

Skrevet

Kanskje på tide å sortere litt bedre ja.. Hehe.

Gudene vet hvor bunadssølvet mitt er.

Gjest amandine
Skrevet

Har kledd et stykke isopor med stoff og satt i en gammel gullramme, har hengt rammen opp og festet små knagger på(nesten som litt store tegnestifter). Der henger alt fra kjeder til armbånd og ringer mens bunadsølvet er pakket i et nydelig skrin jeg fikk i gave av svigermor.

Skrevet

Jeg lager smykker selv, så har veldig mange. Har alle smykkene i en stor boks i ei hylle på badet. Ble imidlertid lei av at de vikla seg inn i hverandre (bl.a. mange lange trådsmykker), så nå har hvert smykke fått sin egen smykkepose i plast. Veldig fornøyd med dette:)

Skrevet

Amandine:

Noe sånt så jeg i en blogg her om dagen, det er skikkelig stilig.

Finner jeg en fin ramme tror jeg nesten at jeg gjør det samme.

En dag jeg er i det kreative hjørnet. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...