Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 ikke intereserer seg noe særlig for andres barn? stebarn, tantebarn, venners barn etc. Som egt. ikke har noe særlig lyst til å passe disse barna. Som ikke synes det er så stas å ha kjøleskapet polstra av disse barnas tegninger. Som rett og slett ikke anser seg selv som en så veldig "barne-person" eller hva man kan kalle det? Men som digger sine egene barn ? Hilsen nyskjerrig:)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Jepp Kan ikke fordra andres snørrunger, kun mine egne.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Enig... Er minimalt interesserte i andres barn stort sett, med unntak av noen få som jeg er veldig glad i. Prøver å følge opp dem da.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 Det er sikkert og visst.Virker som at det er massevis av sånne. Syns folk som kun bryr seg om egne barn er ganske smålige. Det jeg er nysgjerrig på,er om slike folk i det hele tatt har sosial kontakt med andre som har barn.... Tror ingen barn har godt av å være i sentrum hele tida.
*bolla pinnsvin* Skrevet 22. oktober 2008 #6 Skrevet 22. oktober 2008 Sier som Miranda i Sex and the City: I don't like any children but my own Altså, venners unger er søte nok, de, men jeg har ikke akkurat lyst til å passe på dem , for å si det sånn. Forhåpentligvis vil det bli annerledes hvis jeg en gang blir tante.
*bolla pinnsvin* Skrevet 22. oktober 2008 #7 Skrevet 22. oktober 2008 Det du heller må spørre deg om er hvorfor alle på død og liv må like _dine_ barn? Jeg er helt fullt innforstått med at ikke alle synes poden min er den søsteste og godeste i hele verden og det er helt ok. Jeg har masse venninner som har barn og både sambo og jeg har et bredt sosialt nettverk, men vi er rett og slett ikke så gærne etter barn. Sånn er det bare.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #8 Skrevet 22. oktober 2008 Må bare legge til en ting til... Jeg husker veldig godt fra barndommen hvilke venninner det var hyggelig å besøke ,og det var de venninne som hadde vennlige og interesserte foreldre.Unger senser fort om de er til bry...
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #9 Skrevet 22. oktober 2008 Har ikke sagt at alle må like mine barn,hvor har du det fra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå