mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg har noe rart med øynene mine..... ikke at jeg er langsynt.... Men jeg ser stjerner.... Nei ,jeg har ikke slått meg. Men jeg ser sånn...., husker dere sånne "kikkerter" som man kunne snurre på også så man stjerner i alle farger og fasonger??? Sånn er synet mitt nå, tror ikke jeg skal ut å kjøre bil, for å si det sånn.. Jeg har opplevd dette en gang før, men da var jeg gravid og gikk ut i fra at det hadde med svangerskapet å gjøre. Men tror ikke at jeg er gravid nå....... Rare greier.... men klager ikke, bare kontanterer fakta.
Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Hadde en slik kikkert jeg.Å ser du slike stjerner,burde du jo få det sjekka vell?? Huff,høres ikke gøy ut.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Husker du mailen jeg sendte deg vedr de tablettene? Har du sjekket det? Evt sjekke blodtrykket ditt. Har du vært plaget med høyt blodtrykk i svangerskapet dengangen? Synes ikke du skal vente med å sjekke dette!! Ring legen nå og hør med ham! Hører du?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2008 Ja, men jeg har hatt dette før altså. Uansett har jeg aldri vært plaget av høyt blodtrykk. Men lavt, i svangerskapene har jeg jo nesten ikke blodtrykk i det hele tatt. Da har det vel vært sånn 89/50. Men kanskje det er blodtrykket??? Nå skal jeg til fastlegen på fredag og Ullevål på tirsdag, så da får de vel ta en sjekk da:-))
Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 Nå kjenner jeg meg igjen her ja."Har hatt det før",venter litt til vi..osv... Kjære du,ta nå å ring å hør værtfall.Høres jo fryktelig ekkelt ut.Å skummelt også...Pleace??? Hvorfor vente til Fredag med noe du kan gjøre i dag???? "bekymra vet du"
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. oktober 2008 nei da det begynner å gi seg nå forstår du. Men kan hende det har med blodtrykket å gjøre. Har jo hatt lavt blodtrykk bestandig, men noen ganger synker det litt mer enn det burde. Får vente til freddan vet du. Og bekymre deg ikke, ukrutt forgår ikke så lett:-)))
Velve Skrevet 22. oktober 2008 #7 Skrevet 22. oktober 2008 Synes også du bør ringe legen din.Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå