Gå til innhold

Jeg bare må.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldste glunjt greide MOPEDLAPPEN =)))))))))))

"stooooolt" ;o)

Å etterpå kommer bekymringa....he he

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy, nei moped går så bra så...

Jeg kjørte moped fra jeg var 16 til jeg fikk lappen på bil. Og ensete gangen det skjedde noe, var den gangen jeg lånte bort mopeden min til en venninne......

Bare ikke kjøre om vinteren. Dessuten tar de jo lappen nå da, det trengte ikke vi. Da var det tut og kjør og høyreregel som gjaldt.

Nei pokker nå ser jeg ikke hva jeg skriver engang...

Skrevet

Ja,tror det vil gå bra.Men tenker jo gutter jeg da...Tøffer seg og slikt.Men nå har han jo kjørt bil med L i ruta siden Januar,og er flink i trafikken.Sååååå......Vinter er gøy på disse bredder ser du.

Å nå ringer du legen tror jeg..

Skrevet

Jippii!!! Så gøy da!!!

Det er en befriende følelse å få seg moppe:-) Jeg kjørte også fra jeg var 16 år. Min kom i eske fra Honda-fabrikken. Og jeg måtte montere den selv!!! Skikkelig smart og trygt. Men min far stolte på meg og det gikk fint:-)

Problemet var at jeg hadde en moped som var litt fart i og som bror og kompisene gjerne lånte og kjørte cross med i skogen. Og gjett hvem som herpet den mest? Ikke meg for å si det sånn:-)

Og tenkda, som msb sier, vi slapp rett ut i trafikken uten noe som helst forutsetning!!! Det er helt utrolig....

Det går nok bra skal du se - hils poden fra meg og be ham tenke med hodet og ikke gassen:-)

Skrevet

Gjenstår litt før moppen er på veien.Skilt er jo fint å ha...hehe.

Men det tenker jeg går fort å få ordna.Han sliter med å lese,så dette er en seier.At han greide det i dag =)))

Jeg tyvlånte pappas gamle moped som ung.En sånn med brett på for føttene,og visir frempå ;o)

Hadde mye gøy før han oppdaga det da......

Men jeg er superstolt av han jeg =) Tenk at han greide det,endelig ;o)

Skal si fra jeg ja.Å han har vært borti noen ekle sitvasjoner i trafikken selv nå,så han er forsiktig.(Håper jeg )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...