Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg med et par spm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i uke 23 nå..har ikke fått spesielt stor mage, men det har komt et par stygge "halv måner" rundt navlen og et par på puppene ..strekkmerker:((( så det jeg lurer på.. kan jeg bruke selvbruningskrem for å dekke over merkene? eller bør man helst unngå det når man er gravid? Mener å ha lest en plass at det går greit, men også at det ikke er å anbefale.. så vet ikke helt hva jeg skal tro på..

er jo ikke spesielt lekkert med disse merkene da..iallfall ikke nå når man nærmer seg kjole sesongen :/

stemmer det at det er skadelig og bruke neglelakk når man er gravid?

og til slutt.. var på kontroll hos fastlegen i forrige uke, men på mandag så ringte di fra legekontoret om at de hadde funnet spor av eggehvite i urinen.. jeg spurte om hva det kunne komme av osv, og om det forsvant av seg selv eller om det var noe jeg kunne gjøre .. men hun som var på laben hadde ikke den fjerneste aning.. flere som har hatt dette? har det forsvunnet av seg selv? og hva kan det komme av? :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har selv prøvd selvbruningskrem på strekkmerker, det blir bare en da verre! Ikke gjør det! Når det gjelder proteiner i urinen, kan det enten være for at du kanskje har spist litt lite eller at du kan ha begynnende svangerskapsforgiftning, men det kan også forsvinne av seg selv så ikke få panikk! Det er to ting i hovedsak i urinprøven og det er proteiner og bakterier. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...