Gå til innhold

Jeg sover og sover...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter,

Jeg har nettopp startet permisjonen min, og guri meg som jeg sover!

Og det midt på dagen... Tror jeg har sovet i maks en time, så har jeg sovet i tre timer!!!!!!!!! Herregud, nesten litt flaut... Sover innmari dårlig på natten pga mye liv i magen og skranglete bekken, og sover ikke supergodt på dagen heller. Men at det går an å sove såå mye da...

Ja, ja, det er vel ikke det verste man kan gjøre når man har kort tid igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe det er godt å høre at det ikke bare er meg....har en mnd igjen til termin og sover og sover. Leverer gutten min i barnehagen om morgenen og går hjem å sover til som oftest rundt kl 12. Sover faktisk mye bedre da enn om natten. Ligger og vrir meg pga bækkenet og er ikke så veldig trøtt heller. Kanskje pga jeg sover på dagen, så er vel lit inn i en ond sirkel hehe...

Får jo litt dårlig samvittighet for å sove på dagen, men sliter sånn med bækkenet at jeg hadde ikke klart å gjøre så mye uansett...også er jeg utrolig sliten og i dårlig form..

Ulempen kan jo kanskje være at det er dumt å venne kroppen til mye søvn fordi det blir jo mest sannsynlig veldig lite av det etter at babyen er født...men pytt! Får ikke sjansen til å sove sånn når babyen er kommet:)

Skrevet

Du er ikke alene!:o)

Jeg føler jeg ikke gjør annet enn å sove:o) I dag sov jeg til halv ett!!!!! Får skikkelig dårlig samvittighet og føler det er så mye jeg skulle ha gjort istedet for å sove, men trøster meg med at jeg trenger den hvilen jeg kan få før babyen kommer. Da blir det slutt på å sove lenge om morgenen! Så synest vi skal sove med god samvittighet jeg.....Babyen har også godt av at vi er uthvilt når den kommer:o)

Lykke til jenter!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...