Gå til innhold

Pila

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor svarer du ALLTID på alle spørmål som har med eggløsning, eggløsningstester osv. ??

Er det fordi det får deg til å føle deg mer kvinnelig?

Bare lagt merke til at du alltid hiver deg over disse spørsmålene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAHA! det var det mest merkligste spm jeg har sett noen har lagt ut på en stund^^ Pleier du alltid å sjekke ut og følge opp hva alle gjør her inne?

Skrevet

Kanskje hun er litt oppdatert på el og eltester?

Må man vite mye om el om man ønsker mer kvinnelighet? Det skal jeg jammen meg huske på!

Skrevet

Men det som er merkelig er jo at det ikke er noen sjanse for at hun blir gravid, så hvorfor skal hun gå å bekymre seg for det ...

Skrevet

Haha, dette er noe av det dummeste jeg har lest!

"For å føle deg mer kvinnelig"?

Hva vet du om hvor kvinnelig hun er/føler seg? For det du vet er hun vel den mest kvinnelige av oss alle!

Hun har vel peiling på el fordi hun fulgte med på skolen, interesserer seg for biologi, har blitt gravid med prøverør eller ass. befruktning eller hva vet vel vi? Hvorfor er det interessant?

Skrevet

Jeg bare mistenker at det vekker kvinne i henne... thats all..

Vi hadde ikke så jævla mye om el på skolen akkurat, så tror ikke det er derfra.

Skrevet

Oi, kan ikke lesbiske bli gravide?? Det var nytt for meg...

Kanskje det er sånn at lesbiske gjerne blir gravide etter assistert befruktning, og derfor følger ekstra nøye med på el? Er heterofil selv, men jeg vil tro at det kan henge slik sammen...

Skrevet

Om man har gått igjennom IVF eller lignende så er el ganske viktig i den prosessen. Men det er nok også en del mennesker som som vet litt om alt:o)

Teorien min er at Pila har argumentert bedre enn HI i en tråd derfor dette latterlige innlegget..

Skrevet

Det er tydligvis sånn at man bør holde kjeft hvis man kan eller vet noe her inne, hvis ikke blir man nok fort stempla som "bedreviter"... Mye bedre å bare synse og tro ting...

Skrevet

Mente ikke at hun var bedreviter..

Jeg bare lurte seriøst på om hun følte at det vekket kvinneligheten i henne?

Ikke sjanse til å bli gravid fordi hun er sammen med en kvinne. To kvinner kan ikke lage barn.

Skrevet

Nei, men de kan få barn... Skjønner??

Skrevet

Fordi jeg vet svaret.

(Og ja, jeg har aldri følt meg så feminin som da jeg nitidig kartla menstruasjonssyklus en gang i tiden. Andre bruker kanskje lebestift og foldeskjørt, men du og jeg, annie, vi har skjønt det; ingenting er som en god tissepinne for å få frem sine mykeste sider ...)

Skrevet

Leste du ingen av svarene du fikk?

Jeg pleier også å svare på eggløsningsspørsmål, siden jeg lærte en del om det mens vi prøvde. Så jeg vet svaret, og det ligger ingen psykologisk grunn bak det. Det er hyggelig å hjelpe når man kan, ikke sant, særlig siden det ikke er så mange som kan så mye om det.

Skrevet

Hehehe...

Jeg føler meg litt lite kvinnelig i dag, bør jeg tisse på elpinner?

(Spør deg jeg Pila, siden du har svar på alt ang. EL)

Ønsker deg også en kvinnelig helg:o)

Skrevet

Hva er det kvinnelige i en kvinne da?

Skrevet

Nå er det ikke så vanskelig å se at dette innlegget er skrevet som provokasjon fra en person som har sine sterke meninger om kunstig befruktning av lesbiske.

Gå og fisk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...