Gjest Sauen er på tjukka igjen=) Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg måååå ha sånne eplebiter som er steikt i ovnen med sukker og kanel eller noe på, men hvordan lager man det? Jeg er helt nødt altså! =)
3b@rnsmor-30* Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 ville lagt eplebiter på et stekebrett og strødd kanel og sukker over og steika det littegrann på 200 grader jeg.... men aner ikke om dette er riktig altså...
Gjest Sauen er på tjukka igjen=) Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Hm, nei for jeg tror det er en spesiell måte å gjøre det på altså... Og så må man bruke en spesiell type epler tror jeg, så de blir litt syrlige...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 Skrell epler og skjær i båter. Legg i ildfast form og strø med sukker og kanel. Settes i varm ovn, ca 180 grader i 15 min. Sjekk med gaffel og eplebåtene er myke:-) Nydelig med vaniljesaus over;-D
MammaMia123 Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 http://www.matoppskrift.no/sider/oppskrift8583.asp
Gjest Sauen er på tjukka igjen=) Skrevet 22. oktober 2008 #6 Skrevet 22. oktober 2008 Ok så det er ikke verre altså? Dette skal lages hver dag når jeg er gravid, fytti så godt det er! Husker de lagde det når jeg gikk på gartnerskolen (vi hadde millionvis av epletrær) og solgte de på gårdutsalget... De var jo ekstra gode når de hadde ligget en dag eller to i kjøleskapet, da! =)
Gjest Sauen er på tjukka igjen=) Skrevet 22. oktober 2008 #7 Skrevet 22. oktober 2008 Fader, jeg har jo ikke epler! Jaja, får klare meg til etter jobb da.. rekker ikke handle og lage dem før jeg skal gå=(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå