White*Angel Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Sitter her med med intense smerter! D kjennes ut som alt av eggstokker knyter seg.. Å guuud for en pine.. Skjønner ikke hva det er. Var på do isted, å da kjente jeg på tappen, den var litt hard også var det en klump inni den!! Noen som har vært borti lignende? Ikm er 1 nov. Ferdig med EL.. åååååååååå:(
White*Angel Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 22. oktober 2008 Det er livmortappen som gjør vondt ja, til og med når jeg sitter. Kjente etter ista, og den er litt hard og så er det en klump inni den! Aller kjent det før. Den er ganske høyt oppi skjeden nå. Og helt inners av tappen gjør det forferdlig vondt. Veldig ømt.. Er det noen som har hatt det samme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå