småen og smulan Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Ser at mae skriver i overskriften at det er utenfor tema, men hva er egentlig temaet på skravlesiden? Er ikke det alt mulig da:)
Guri Malla har to små Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 det har jeg tenkt mange ganger og, hvordan kan noe være utenfor et skravletema liksom
3b@rnsmor-30* Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 tenkte på å lage et likt innlegg jeg... tror folk tror at temaet her MÅ være om barn.... men dette er da en skravle side... er jo det som er poenget... IKKENO` TEMA!!!! :-) :-) :-)
Gulosten™ Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 Tror det beror på en eller annen rar misforståelse at u/t betyr utenom tema, for det betyr at innlegget er uten tekst... Hvis spørsmålet er i overskriften og det ikke står noe i innlegget.
3b@rnsmor-30* Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 det står jo ofte i overskriftene vet dette er utenfor tema, men...... hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå