Gå til innhold

Gravid uten å få mensen tilbake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det ermulighet å bli gravid uten mensen,den kom ikke tilbake endå,men har VELDIG lyst på en til ganske snart :) Noen som har peiling på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du kan bli gravid uten å ha fått menen igjen for eggløsningen skjer i forkant av mensen...

Skrevet

eggløsningen kommer før mensen, ergo du kan bli gravid før mensen kommer tilbake

Skrevet

jepp, det kan du, det ble venninda mi.

Skrevet

takk for svaret!hvordan vet jeg at eggløsningen kom da?Høres kanskje dumt ut,men har ikke så mye kunnskap om sånnt. Har så lyst på en liten jente :)

Skrevet

du kan f.eks. se det utfloden din, det gjorde jeg. den skal være litt tjukk, blir liggende igjen på dopapiret hvis du skjønner, skal ikke trekkes inn, og hvis den bitte litt blodig så kan man være kjempe fruktbar. eller så kan det kanskje vre litt vanskelig å vite, kan ikke så mye om det jeg heller..hehe...lykke til:)

Skrevet

Finnes det noe måte for å regne ut og få ei jente?

Skrevet

Visst du går inn på barnimagen.com kan du gå inn på kjerringråd...de er det råd for å få gutt eller jente...MEN ta da med ei klype salt for det er ikkje alltid det stemmer....!!

Elles kan du sjekke det kinesiske fødselskartet der inne...

Eg vart sjølv gravid uten å ha fått mensen igjen....14 mnd mellom dei to siste mine....!!!

Hadde veldig slimete utflod som tegn på at eg hadde el....

Skrevet

Kinesisk kart var en gåte for meg...kan noen hjelpe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...