Prinsesse Brødhue Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Hvor mange av dere er det som bruker be-safe gravid? Og når startet dere? Jeg bruker det og kjører helst ikke bil uten. Føler at jeg blir sett litt rart på som bruker det. Startet når jeg var 12 uker på vei.
Eso Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg bruker det, og har brukt det siden rundt uke 10.. Jeg føler nesten at beltet blir "rart" hvis jeg ikke bruker det. Syntes ikke det er rart å bruke det, for jeg vil jo bare det beste for babyen min.
Prinsesse Brødhue Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2008 Godt å høre! Jeg krasjet stygt når jeg gikk med førstemann, hadde jeg ikke hatt be-safe da så hadde jeg ikke hatt noen 6 åring nå..
Yarn Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg bruker ikke (det var jo ikke det du spurte om, men . Ville bare si at jeg ikke synes det er rart at man ønsker å bruke det, men selv synes jeg det er behagelig å bare bruke vanlig sele. Og når jeg hører sikkerheten er på topp uten, så velge jeg det:) (Antar du ikke er helt enig mtp ulykken din, men jeg velger altså å tro noe annet).
Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg bruker det, og har brukt det siden uke 13-14 tror jeg... Jeg syns det er mer behagelig, også føler jeg at det er tryggere.. Vet det er delte meninger om det faktisk er tryggere, men så lenge jeg føler det selv så velger jeg å bruke det...
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 22. oktober 2008 #6 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg bruker det, har brukt det fra uke 12 ca... Føler ikke for å kjøre bil uten, egentlig. Dessuten er det med behagelig med...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå