liberobleier Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 har en sønn på to mnd og fullammer. Den siste uka har melkeproduksjonen gått kraftig ned. Holder på å miste melken helt i den ene puppen og veldig mye ned i den andre. Vil jo gjerne amme i noen mnd til og lurer på om det er noen som vet om det er noen piller som hjelper på produksjonen? Jeg pumper meg flere ganger om dagen i håp om at det skal øke av seg selv, men det er svært lite å få pumpet ut
Grateful mom Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Legg det ut på småtroll 0-1 år så får du nok svar.. Har ingen andre råd enn at du bør legge barnet til så ofte du kan og ungen gidder å suge. Et tips er dette; Tidligere under nattammingen sovnet alltid både jeg og snuppa, slik at hun bare ble liggende. Jeg sov ganske lett da, og merket at hun sugde seg på i tide og utide. Prøvde å bytte side innimellom. Hun spiste vel ikke kjempeeffektivt, men om morgenen merket jeg at jeg fikk litt spreng, og det hadde jeg ikke hatt på leeenge! Du kan også forsøke å gå til refleksolog, det funket også for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå