Gå til innhold

Er litt lei meg i dag, jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men kjenner jeg meg selv rett, så går det fort over..=) Saken er at jeg fikk beskjed i helgen om at jeg og jenta mi må finne oss et nytt sted å bo. Vi har bodd her i denne nydelig leiligheten i 5 år, og jeg vil ikke flytte. Lite leiligheter er det å oppdrive også. Vil ha et koselig hjem for oss, og jeg er så redd for at vi må flytte i en shabby leilighet pga at det ikke finnes noe annet...Grunnen til vi må flytte er at husverten har bestemt å sette opp leia mye. Det blir uoverkommelig for meg..*sukk*

Jaja, alt ordner seg for snille piker...;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har ikke lov til å sette opp prisen sånn urimelig mye, Dette må du ikke finne deg i. Mange her inne som kan det lovverket, men søk litt. Er ikke sikkert du trenger å flytte. De har ikke lov å øke mer enn prisindekesen eller noe i den duren... Og ikke mer enn 1 gang i året.

Høyere renter og slike "unnskyldninger" er ikke bra nok eller lovlig!

Skrevet

Det hørtes litt merkelig ut ja, prisøkningern må visstnok stå i stil med stigningen ellers i markedet.

Uansett, så er det utrolig kjedelig og slitsomt å flytte, selv om det ender godt så er det en prosess.

Lykke til iallefall:-)!

Skrevet

Når han vi leide av før satt opp husleia vår det han kunne så ble den satt opp fra 8500 til 8602kr.. Så jeg tror ikke husverten din har lov å sette den opp så veldig mye! Men det er synd da, for da kan det jo fort bli krangler..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...