Nullenusken Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg og mannen min klarer ikke bli enige om hva som er finest av navnene Emily eller Emilie... Emily er jo en mer internasjonal variant, men Emilie er nok lettere for folk å skrive riktig osv.... Hva synes dere er finest?
bompymamma Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Nydelige navn begge to, men liker best Emilie!
stinky-monkey Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg synes Emily er finest, helt klart :-) Emilie er så vanlig for tiden, at det navnet er jeg blitt litt lei av. Vi har gutt i magen, men om det hadde vært jente, så skulle hun ha hete Emily :-) Det stod øverst på lista vår med jentenavn :-)
Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #7 Skrevet 22. oktober 2008 Definitivt Emilie. Klinger finere, ligger lettere på tunga, og ingen kommer til å være i tvil om verken uttale eller stavemåte.
Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #9 Skrevet 22. oktober 2008 Emily!! Det er på toppen av vår liste. Emilie er så vanlig, ihvertfall her som vi bor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå