Gå til innhold

Emily eller Emilie?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen min klarer ikke bli enige om hva som er finest av navnene Emily eller Emilie...

Emily er jo en mer internasjonal variant, men Emilie er nok lettere for folk å skrive riktig osv....

Hva synes dere er finest?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nydelige navn begge to, men liker best Emilie!

Skrevet

Jeg synes Emily er finest, helt klart :-)

Emilie er så vanlig for tiden, at det navnet er jeg blitt litt lei av.

Vi har gutt i magen, men om det hadde vært jente, så skulle hun ha hete Emily :-) Det stod øverst på lista vår med jentenavn :-)

Skrevet

Emily Natalie er et fint navn=)

Skrevet

Begge er fine, men jeg liker Emilie best!

Skrevet

Definitivt Emilie.

Klinger finere, ligger lettere på tunga, og ingen kommer til å være i tvil om verken uttale eller stavemåte.

 

Skrevet

Emily!! :)

Det er på toppen av vår liste.

 

Emilie er så vanlig, ihvertfall her som vi bor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...