Molait Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Hei Gikk ikke sende deg pm, boks full eller jeg er sperret:) Om drakten skulle dukke opp og du vil selge den er nok poden veldig interessert. Selv om vi skulle finne en til. Regner med han kommer til å bo i drakten og skulle man ha to så er nok det helt greit:) Kan du ikke maile meg om den dukker opp? [email protected]
Mom2Two Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Jepp det skal jeg gjøre. Du skjønner mannen er i USA hele uka og litt uti neste, og han er den eneste som har nøkkelen til boden!! Den har han glemt å legge igjen:-o Så får ikke sjekket før han kommer hjem. Kan ikke du minne meg på det mot slutten av uka så jeg ikke glemmer det? Bare lag et innlegg her inne. Jeg må få slettet noen pm´er, så det går an å melde meg da, skjønner jeg. :-)
Molait Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2008 haha ja den har han jo bruk for der borte;) Den er grei. Drar selv til Tenerife på fredag og ut neste uke, så får minne deg på det uka etter:)
Mom2Two Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 Ja, kjempebruk for bodnøkkelen der altså:-p Skal prøve å huske på det selv også altså God tur til varmen! Ble ikke litt misunnelig en gang.... :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå