Førstegangsmamma80 Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Reiser i morra på tur innenlands for noen dager. Flyr med Norwegian. Trodde jeg hadde funnet den optimale løsning. Hadde endelig bestemt meg for å ta med den vanlige vogna (bugaboo cameleon, sittedel) og så kjøpe enkeltreiseforikring i tilfelle vogn blir skadet (Norwegian dekker ikke skade på vogn har jeg sjønt). Så kom jeg på at kanskje baby også måtte ha egen forsikring. Ringte Gouda som skal være eksperter på reise for å høre. Og da kommer det fram at ja, hun må ha egen. Da blir det 410 for disse dagene. MEN "vi dekker ikke skade på vogn under flytur". Så da er jeg like langt. Dette er så kjedelig. Vet dere om annet flyselskap som dekker skade på vogn og som har en grei enkeltreiseforsikring (har ikke råd til å kjøpe sånn helhårs og heller ikke til å betale over 400 for en helgs forsikring!)
Koseklompen Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Prøv å kontakt europeiske. De tror jeg selger sånn "periode" forsikring
Mom2Two Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Altså i bunn og grunn er det vel langt rimeligere å betale en slik helårs reiseforsikring for hele familien (800 kr eller så), enn å forsikre seg for hver tur man tar. Har man en slik, er man forsikret på alle mulige andre turer også. Veldig greit.
Mom2Two Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 Og har man råd til Bugaboo, har man vel råd til forsikring også??! Jeg ville i så fall tenkt at det er viktigere med forsikring, og solgt vognen og kjøpt en billigere vogn + forsikring.
Førstegangsmamma80 Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2008 Hehe. Jada, ante meg at jeg kunne få den i fleisen. :-) Kjøpte den brukt og har tenkt å selge den igjen også, men ikke riktig ennå. Bare så himla trangt akkurat for øyeblikket. Skal kjøpe helår om ikke så lenge. Ser fordelen med det. (800, sa du? Hvor får man den så billig?) Har kjøpt en enkeltreiseforsikring hos europeiske nå da. Utsatt storkjøpet litt til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå