Gå til innhold

Ja vi elsker lånekassen...

Anbefalte innlegg

Gjest Sauen er på tjukka igjen=)
Skrevet

Penga kommer på min konto i dag eller i morgen!

Nå skal jeg betale regninger så det ljomer etter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He, he... her fikk mannen lønn i går så da kaste jeg meg over regningsbunken... 10.000,- rett ut med engang :-)

Men alt som er betalt er bra!

Skrevet

Hehe, jeg skal betale regninger for 40 000 i dag...

Men det inkluderer skolepenger og husleie for en god tid fremover da=)

Skrevet

He, he... mine var bare forsikring på bilene våres og barnehagen og faste utgifter på huset (strøm, olje osv)...

Skrevet

Hihi ... det er et kortvarig kjærlighetsforhold kan jeg love deg.

Eneste kjærlighetsbrevene jeg får derfra er kvartalsvise regninger på 5000 kr ;-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

jeg vil også ha penger!!! Grr... har regninger for 25 tusen å betale, og det er IKKE inkludert skolepenger! Men behandler de min søknad da, nei!!!! Var jo ei som hadde fått svar på sin idag her inne, og de fikk min 5 dager FØR hennes....uhørt

Skrevet

Hm, det syns jeg er dårlig gjort, Palmesus!

Ja, det blir nok en kortvarig affære dette her, og så må man betale bidrag i alle herrens år når det blir slutt!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Veldig dårlig gjort.. når mottok de din søknad? om jeg tør spørre? ;o)

Skrevet

Mottok søknaden 24 august, ferdig behandlet 3.oktober ... Så det gikk jo 2,5 uker fra søknaden var ferdig behandlet til jeg nå får pengene. For når søknaden er ferdig behandlet tar det jo minst en uke til skolen har det, så skulle skolen sende det videre til meg og jeg sende det tilbake til lånekassen...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sistgang sendte de brevet samme daegn som søknaden var behandlet. Håper de gjør det nå også. Nå sender de det til skolen da, så jeg henter det der... får tro det ikke tar allverdens med tid..

Skrevet

Vi får satse på det=)

Hehe, jeg er bare sååå glad for at pengene er på vei.

Det ble forresten ikke mer enn 35 000 i regninger, så da har jeg 5000 ekstra å bruke på noe kjempekjekt, som sparing eller noe...=P

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Bra!! :o) sparing, hva er det?? Hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...