Monstermamma Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 men er litt bekymret! Den ene lysgrava utenfor kjellerstua mi er full av vann, hvorfor renner det ikke ut? Styrtregner, kan vel ikke være særlig bra for grunnmuren at det står fullt av vann der? Hva skal jeg gjøre nå da, med mine ti tommeltotter og minus i praktisk sans....
snuppedupp Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Dreneringen din er dårlig. Og ja det er ikke bra for grunnmuren. Jeg hadde øst ut vann og fått noen til å se på det.
Monstermamma Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2008 Hvem burde se på dette da?
Monstermamma Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2008 Ser tusenlappene flyve avgårde...
snuppedupp Skrevet 22. oktober 2008 #6 Skrevet 22. oktober 2008 Øs ut vannet og når det er tørke så sjekk hvordan grunnen i lysgraven ser ut. Hvis det er mye mold så spa dette opp og fyll på med singel eller pukk. Det kan være at dette løser hele problemet ditt. Og da sitter du igjen med tusenlappene !!!
Monstermamma Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. oktober 2008 TUSEN TAKK! Det skal jeg gjøre, håper bare det slutter å regne snart da.... Vet det ligger isopor i bunnen der, men dette skal jeg klare:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå