bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 og det er en jente i magen min. akkurat som jeg sa. ble satt 1,5 uke tilbake. men men....
Plutselig_gravid Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Grattis:) Jeg venter også jente denne gangen. Har en gutt fra før så blir koselig med en av hver. Har jo alltid ønsket meg en datter også Jeg ble forresten satt 11 dager tilbake så du er ikke alene om det nei.
Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 Gratulerer! Jeg har også en gutt, og venter jente! Stas med en av hver jeg ble satt 3 uker tilbake jeg.. så =)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2008 takk takk. ja det er stas med en av hver. spes når vi ikke har tenkt å få flere. 3 uker? oj.. det var litt ja. he he
HØYgravid+mammaen til Oliver!! Skrevet 22. oktober 2008 #6 Skrevet 22. oktober 2008 gratulerer!! så heldige vi er! jeg har også en gutt fra før, og en jente i magen;) ble satt frem nesten en uke, etter å ha blitt satt tilbake ved første ultralyd. så nå stemmer mine egne beregninger;)
Gjest Sauen er på tjukka igjen=) Skrevet 22. oktober 2008 #7 Skrevet 22. oktober 2008 Så gøy=) gratulerer, jeg også hadde følelse av at du kom til å få jente=) Jeg har skikkelig jentefølelse selv, så lurer på om det blir en til rosa her i huset=)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. oktober 2008 ja jeg var 100% sikker på at det var jente denne gangen. gleder meg til å kjøpe rosa. gøy om det blir jente på deg sauen, carina skal jo også ha jente.
Gjest Sauen er på tjukka igjen=) Skrevet 22. oktober 2008 #9 Skrevet 22. oktober 2008 Hehe, ja blir det en jente til her så blir det mange rosa småinger i gjengen! Nå mangler vi jo bare dellta og tes, så er vi gravide igjen hele gjengen! carina er vel ganske langt på vei nå, hun?
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 22. oktober 2008 ja hun har termin i januar. så hun har ikke så kjempelenge igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå