Gå til innhold

noen som vet?????


Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen tegn på fødselen er i gang/nærmer seg at en får litt løsere avføring???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være... Du får bare smøre deg med tålmodighet, så finner du snart ut av det!:)

Skrevet

Sist jeg var gravid hørte jeg at det var et tegn ja! Men det kan og være tilfeldig! Husker så godt at jeg kjente etter alle forandringer på kroppen og håpte det var tegn på fødsel!

 

Lykke til!!!! :)

Skrevet

Jepp,det e det... har skjedd med alle mine tre ;-) Man ska liksom tøm å rense tarmen =)

Skrevet

Ikke i gang, men at det nærmer seg. Altså kan man få løs avføring, men likevel ikke føde før om to uker.

Skrevet

HI her:) ja jeg får vente å se...er i uke 37 nå, og føler det kommer til å skje noe snart....

 

bare det ikke blir idag...holder på å rydde hus å lager til selskap til sønnen min som har bursdag idag:)

Skrevet

Hehe, passer aldri bra inn med en fødsel når man har andre planer...:P

Skrevet

Haha da kan du være sikker på at det skjer i dag! :P Neida, håper h*n holder seg inne litt til så de får forskjellige bursdager;)

Skrevet

HI her....ja jeg håper virkelig at det ikke skjer noe før imorgen i tilfelle!!!

 

hadde vært typisk om ungen hadde kommet idag hehe:)

 

har hatt sterke kynnere i flere dager nå men ikke noe regelmessige...

men av og til såpass sterke at jeg ikke klarer å snakke under dem...

 

må vel stikke midt under barneselskapet nå da hehe:)

 

sønnen min kom på dagen uke 37....:)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...