Amy 06 blir storesøster:) Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg våknet i dag tidlig med en liten blødning... jobber på sykehuset så styret opp på gynekologisk avdeling og fikk en ultralyd.... Den viste et friskt foster med normal hjerterytme og masse bevegelse.Ble sykemeldt over helgen og skulle holde meg helt i ro. Noen andre som har opplevd noe av det samme slik at jeg kanskje kan roe meg litt ned?
siljeHelen Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 jeg er i uke 9 og hadde en liten blødning for noen dager sia. idag har jeg hadd mye ubehagelig stikking i venstre side. har du vært borti dette?
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg har fått blødninger idag. En god del gammelt blod som rannt i do.. Er livredd.. Ringt legen, hun sier at jeg skal ringe legevakt om det blir masse blod og smerter. Men jeg er saa redd, noen som har hatt gammelt blod rennende i do i uke 10 før??? :,-(
Maren og snella Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 Jepp, er 9+2 i dag og det har dryppet litt gammelt blod ut av meg i ett par dager... Var på UL i forigårs og da var alt som det skulle, lukket livmor og foster med bankende hjerte... Ringte til sykehuset i dag for å forhøre meg litt på om dette er skummelt og de mente det ikke er så skummelt siden det var liv for to dager siden og blødningene ikke har forandret seg... forandrer blødningene seg eller jeg får veldig vondt, så skal jeg rett til sykehuset for å sjekke... krysser fingrene!
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 oj ok. Håper det går fint for deg under hele svangerskapet. Tror du jeg skal ringe legevakt saa jeg får sjekka det ut? Eller vil jeg virke for desperat?
Maren og snella Skrevet 23. oktober 2008 #6 Skrevet 23. oktober 2008 Har håpet i behold :-) Siden vi så liv etter dette begynte så velger jeg å tro at dette skal gå bra... Om du er bekymret så er det ikke noe galt med å ringe legevakten. De skal ta blødninger seriøst!
Luddes mamma Skrevet 23. oktober 2008 #7 Skrevet 23. oktober 2008 Hei Jeg fikk en blødning med fersk blod på fredag, og med litt påfølgende brunt gammelt blod. Fikk totalt angst (hadde MA i april og SA i august). Ringte sykehuset men fikk beskjed til å vente og se, og komme inn om det ble mye blod og smerter. Fikk UL mandag, som viste et lite forster med bankende hjerte. Har fortsatt gammlet blod som kommer, men får beskjed om å vente og se. Så lenge jeg føler meg gravid er det positivt sier jordmor. Skal på ny UL om en uke... Har fått tilbud om sykmelding, men har takket nei. Vil bli gal av å sitte hjemme. Lykke til!
Maren og snella Skrevet 23. oktober 2008 #8 Skrevet 23. oktober 2008 Takk det samme! Hadde også en MA i juni, så jeg er helt koko for tiden... Brystene er fortsatt ømme, jeg er trøtt som en strømpe og kaster opp ett par ganger om dagen, så symptomene er fortsatt intakte... Har oppfølgingstime på torsdag, gruer meg veeeeeeeeeeeeeeeldig til det... Ville vært urettferdig å oppleve sånt flere ganger på rad *sukk* Håper det går bra for alle jentene i denne tråden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå