Gå til innhold

Kunne ikke dy meg...måtte teste!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så her sitter jeg da, med en veldig negativ test i handa... Ikke antydning til en svak strek engang! Men men, det forventet jeg egentlig... 3 dager før ikm, og ikke morgenurin. Men angrer ikke på testen! For nå kan jeg endelig prøve å få gjort noe for studiet. Har i to dager sittet her foran bim og lengtet etter å teste... for TENK hvis det er noe. Og nå har jeg liksom fått svar på at det nytter ikke å sitte sånn og bare være opptatt av å bli gravid! Selvom det ikke alltid er like lett.

Men må jo bare få si at jeg ikke har gitt opp håpet enda! Har hatt ømme brystvorter helt siden el, verst om kvelden egentlig. (vet ikke hva dette kan komme av) Og i går begynte de forferdelige mensmurringene, og de pleier jo egentlig ikke komme før dagen før mensen... Så får vente i spenning da!!

Lykke til alle sammen! Og gratulerer masse til de som allerede er gravid:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat som meg. Testet i dag , 4 dager før IKM. Har følt meg kjempegravid i 9 dager- og ikke tenkt på annet. Har avtatt noe i dag. Og testen var negativ. Vet jo at det er tidlig, men ble likevel kjempskuffa...=(

Enn du? Har det skjedd noe mer?=)

Skrevet

Samme her. Testa i dag, tidligst IKM i dag, er litt uregelmessig. Testen var negativ, men jeg føler at noe er annerledes. Har hatt mensmurringer siden mandag, og bruker ikke å ha det før TR har kommet. Litt ømme bryster, og hadde surt oppstøt i dag, det har jeg nesten aldri... Men det trenger selvfølgelig ikke å være noe.

Får se, får se, tiden vil vel vise....

Skrevet

godt vi er fler som har testemania.. tatt to tester før IKM som har vært negative, har IKM på mandag :P har sure oppstøt her også.. hatt det to dager, så i dag så har jeg ikke drukket kaffe for å se om det skulle gå vekk men er her enda.. har dessuten "murringer" lenger ned enn jeg pleier når TR kommer, noen som kjenner til deT?

Skrevet

Hvordan går det med dere, jenter? Funnet ut noe mer?

Jeg tør ikke teste mer...tror jeg venter og ser om jeg får TR onsdag. Det er jo uansett tidlig, og symptomene har avtatt noe....

Skrevet

Tror ikke jeg gidder å teste på i allefall en uke, hvis ikke TR har kommet. Selv om man er forberedt på det, er den manglende å ønskede streken en humør-killer...

Hva med dere andre?

Skrevet

Helt enig! Så vanskelig å la være..sa til meg selv at jeg skulle drøye med å teste men har følt meg så rar i kroppen så jeg bare måtte..selvfølgelig for tidlig. Venter TR tidligst onsdag og senest lørdag (litt ustabilt etter at vi begynte å prøve) så jeg må vel bare vente til helga igjen med å teste..hvis jeg klarer da!! :)

Pocahontas

Skrevet

Hei dere.

Intet nytt? Her går jeg og teller på knappene..skal (teste), skal ikke (teste), skal (teste) etc. I dag er det 2 dager til IKM, og jeg har noen symptomer enda, men noe mindre nå enn de første 9 dagene...

Blir småsprø av dette....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...