Mille** Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Men kan jeg ringe PPT selv å høre hvor lang tid de tror dette tar, og om de har kompetanse på området? Og om hva vi evt kan forvente av hjelp fra de? Eller er det barnehagen som må ringe evt.?
blond Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg ville ringt selv, bare bra å følge opp og ta initiativ. Jeg vet ikke hvordan de tenker, men kanskje kan forkorte ventetiden når de ser det er en mamma som følger med og kan samarbeide?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Tror nok du fint kan ringe selv, så får du svar direkte fra dem i stedet for at det skal gå gjennom barnehagen. Vil nok tro at en sparer litt tid ved å ta direkte kontakt med dem. Kanskje det kan gi litt fortgang i det. DU kan jo evnt snakke med b.hagen og si at du har lyst å ringe dem selv også, og høre om de har sagt noe om behandlingstid eller noe sånn før du ringer..
Mille** Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg ringte jeg, og fikk beskjed om at hun som har saken ikke er tilgjengelig denne uka, men at hun skulle ringe meg i neste uke. Huff, passer dårlig at jeg er en utålmodig person......jaja.....får prøve å lete fram bittelitt tålmodighet jeg da.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Så flott at de tar det på alvor å har henvist henne dit. Håper det går greit med lillemor;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå