flora9 Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Var i samtale med legen i går og fikk innvilget KS p.g.a fødselsangst. Hadde en hard fødsel forrige gang som endte i hastekeisersnitt. Er så forferdelig letta!! Fikk først dato 1 des(har termin 2des....), var visst så mange KS i slutten av nov. Men, fikk ordna en annen dato til slutt. Så 21 nov kommer lille junior til verden og det er jo ikke så lenge til:-)Deilig å kunne planlegge litt fremover. Er ferdig med julegavene alt, skal bare pakke dem inn. Men, jeg føler at det mye jeg fortsatt kan gjøre i heimen. Tror jeg må handle litt mer babytøy også. Hvilken str. har dere kjøpt inn i. Har allerede kjøpt inn noe i 56 og 62. Tror jeg bare kommer til å kjøpe str.62 i resten av tøyet. Hvilken str bruker man på lua?
bønni Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Så deilig da! Da kan du glede deg til forløsningen i stedenfor å grue deg - tipper dagene føles lettere da! og ikke er det så lenge til heller ;-) Så flink du er som har gjort unna julegaver! kanskje jeg også burde tenke på det - har jo ikke ork til allverdens uansett om dagen, men kan jo planlegge, da er mye gjort. Her har vi arvet og overtatt tøy i store mengder og alle størrelser, så jeg har faktisk ikke kjøpt et eneste plagg - bortsett fra bleiebukser forresten. Har lyst til å kjøpe en fin ull-sparkebukse, men klarer ikke velge størrelse. Har lyst på en som er passe etter fødsel... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå