Gå til innhold

Noen som har nattavvent bryst mens man samsover ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi sov egentlig ikke i samme seng før hun begynte å få tenner i 7 mnd alder, egentlig kjempe teit at jeg begynte med å ta henne opp i senga om natten men klarte ikke holde meg våken mens hun fikk nattmat, siden hun har våknet 5-6 ganger om natten, og det blir bare fler og fler og tidligere og tidligere..

Men nå som hun er 9 mnd synes jeg det er på tide med nattavvenning, orker rett og slett ikke mer. Så i natt la jeg meg heller sammen med henne på madrass inne på rommet hennes så hun skal bli vant med å være på rommet der, tok på meg en tskjorte så hun ikke skulle forsyne seg selv ;)

Det gikk egentlig kjempe bra, hun ble kjempe sinna fordi hun ikke fikk pupp de 2-3 første gangene hun våknet, men utover natten så ga hun seg etter bare få minutter. Veldig overrasket :)

Men det jeg lurer på da, vil dette ha noe å si i det hele tatt ? Eller kommer hun sannsynligvis til å våkne hver natt for det så lenge hun ligger sammen med meg ?

Vil ikke bryte helt av med en gang og la henne ligge inne på rommet alene, føler det kanskje blir litt brått ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...