Snurrepippen Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 5-åringen min kom hjem fra barnehagen i går og fortalte at han hadde blitt plassert i babystol fordi han ikke hadde oppført seg ordentlig! Og dette er ikke første gang!!! Hva fader er dette for slags avstraffelse?!?!? Jeg hørte om dette i en bhg i Oslo, og søkte på nettet for å se om jeg fant noe om dette. Den bhg det var snakk om fikk pålagt pedagogisk veiledning.
Snurrepippen Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 22. oktober 2008 Hvordan skal angripe dette??
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 hørtes ut som en bhg jeg vet om, og jeg håper det er det! Ellers er det mange syke bhg-ansatte ute å går..... Si at du ikke finner deg i at han blir behandlet som en baby. Han er 5 år, og burde behandles deretter
Miffs Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg vet om en barnehage dette foregår i også, det er nok ikke den samme. Har ikke reagert på det selv men. Oppfører han seg som en baby blir han behandlet som en baby og må sitte i babystol?!
nick39 Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 jøssss.......... er det mulig, jeg ville ha tatt dette opp i FAU og med styrer. Jeg har aldri hørt om maken.
Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #6 Skrevet 22. oktober 2008 Oppfører han seg ikke ved matbordet da eller? For det forventer jeg egentlig at en 5 åring gjør jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå