Gå til innhold

Omvisning på føden - gå alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Mannen min er egentlig bortreist den datoen vi skal på omvisning på føden. Det går helt fint for meg at han ikke blir med da han har vært med på alt annet (kurs osv). Blir det rart om jeg går alene? Ikke lyst til å være den eneste som eventuelt ikke har med seg noen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke tenk på det da, bare gå alene du. Det er folk i alle situasjoner som kommer der. Hvis du føler deg "ensom" kan du jo bare si noe som "det var synd at mannen min ikke er med nå, for jeg vet ikke om jeg klarer å finne fram her igjen når jeg dukker opp med rier...ha ha"

Lykke til!

Skrevet

Jeg gikk alene og det var ikke noe problem i det heletatt.

Tror de fleste har forståelse for at ikke alle menn har anledning til å være med på slike ting. Og hva så om du hadde vært alene om svangerskapet? Det er jo ikke noe noen andre har noe med ;-)

Skrevet

En liten ting til: Jeg vet jo at mange er alenemødre og slikt men jeg tenkte at kanskje de også hadde med seg en venninne eller noe...slik at jeg ble den eneste som møtte opp alene. Mye rart man tenker på...sikkert hormonene som gir meg litt "sosial angst" hehehe! Godt å høre at det ikke er uvanlig iallefall!

Skrevet

Jeg var den eneste som var der alene, (jeg og to par).

Men det er jo bare for å få sett hvordan det ser ut, stilt spørsmål om man har noen osv. For å få forberedt seg litt.

Det du får av info når du er der deler du bare med mannen din når du kommer hjem.

Det er mye mulig du blir den eneste på gruppa som er alene, men du er garantert ikke den første "enslige" jordmora har hatt med på rundturen sin.

Det går helt sikkert fint! Tror nok ingen andre enn du selv tenker over at du er der alene :-)

Skrevet

jeg var der alene da jeg fødte for første gang. var 2 som hadde med seg gubben, vi andre (4 stykker) kom alene. Er jo ikke alltid det passer for mannfolka å bli med på alt sånt, så det tror jeg nok er helt vanlig. :)

Skrevet

hei=P

jeg var nettopp på omvisning på føden..

gikk sammen med sambo jeg da..:)

jeg ville tatt en annen dag, er det ikke 1 gang i uken da?

jeg ville bare si at når jeg var der, var alle med følge=/

jeg ville ikke blitt sett på som alenemor,uten grunn;)

men det går sikkert bra det og da!

Skrevet

"jeg ville ikke blitt sett på som alenemor,uten grunn;)"

Du blir da ikke sett på som alenemor bare fordi du går på omvisning uten gubben. Og om noen så skulle tenke det ... hva har da vel det å si??

Og hva i alle dager har det å si at alle andre ev. er der med følge?

Skrevet

slapp av da, var ikke vondt ment...

gidder ikke å begynne å krangle, hvis det er det du søker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...