Gå til innhold

Fortelle at jeg ergravid? Eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på jobb intervju på fredag, og har tidligere vært på fler hvor jeg har fortalt at jeg er gravid og aldri hørt noe fra de igjen.. Men nå vurderer jeg å ikke fortelle det før jeg evnt. har jobben... For vet at man ikke plikter seg å fortelle dette, men føler det blir litt dumt å komme i etterkant å bare , " du forresten.."...

Noen med erfaring??????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt er du på vei?

Skrevet

Jeg er i uke 22 , men har ingen mage enda, så ingen som ser at jeg er gravid :)

Skrevet

Det eneste du har plikt til formelt sett er å søke om permisjon minimum tre måneder før du skal ut... dvs.. du MÅ ikke si noe nå.. men jeg forstår jo dilemmaet ditt...

Skrevet

Ja, for det er jo ikke det er jeg ikke vil fortelle at jeg er gravid, er jo kjempe stolt! Men føler sjansen for å få jobber da blir minimal...:P

Skrevet

Ikke si det. Du har loven på din side, det skal ikke være relevant.

Men jeg ville jo sett an situasjonen også: skal du inn i en bokhandel med fire ansatte er det kanskje litt urimelig tross alt...

Skrevet

Det er ikke lenge til du skal ut i permisjon da! 15 uker?

Jeg vet at man ikke er pliktet til å informere om at man er gravid, men vil ikke det være litt drøyt, du vil jo nesten ikke rekke å begynne i ny jobb før du skal ut i permisjon!?

Tror ikke jeg hadde følt meg særlig høy i hatten selv i den situasjonen i hvert fall...

Skrevet

Det er som selger, så sjansen for å kunne jobbe hjemmenifra er stor.. Derfor vil jeg også trenge mindre permisjon, fordi det legges så godt til rette.. Ja vil føle meg litt slem, men skal jeg ha noen sjanse for å få jobben kan jeg ikke fortelle det. Tror jeg går for å ikke fortelle det,selv om det er litt slemt:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...