Gå til innhold

Mye vondt!

Trønder med to herlige

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mandagskveld startet det å gjøre skikkelig vondt. Klarte nesten ikke å gå. Var på jobb en liten tur i går (er aktiv sykemeldt), og begynte å blø litt...

Skulle likevel til legen på kontroll samme dag, så jeg ventet bare med å sjekke det til jeg skulle dit.

Fikk beskjed om at pga av mye sterke kynnere og tak i ryggen, samt den blødningen, at fødselen var nærmere enn jeg trodde...!! Er 36+5 i dag. Sist ble jeg satt i gang 3 uker før tiden pga av smerter og høyt blodtrykk.

Idag kom jeg meg nesten ikke opp av senga, skikkelig vondt nederst i magen, akkurat som om det var hodet som festet seg. I tillegg skikkelig tak i ryggen. Begynte å svette og ble helt klam..

Vanskelig for meg å kjenne at noe er på gang, da jeg ble satt i gang sist. Noen som har født "vanlig" som har kjent det sånn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du skal få deg en sjekk på føden. Bedre å gå en gang for mye, ikke sant? Og du regnes jo som fødeklar bare om noen få dager, så det er ingen grunn til å vente med å føde nå....

Skrevet

Ja, skulle kanskje ha gjort det.

Kan jo ringe for å sjekke i hvertfall. Har en to åring som er hjemme med feber i dag å selvfølgelig... Krever jo litt det å!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...