Gå til innhold

Da er jeg registrert å fått bekreftelse!


Baby i August!;)

Anbefalte innlegg

Ja, nå er det på riktig,Hadde el mellom 6-8.oktober, og nå den 20.oktober sto det på den digitale testen de gylne ordene vi har ventet på.

Noe som fikk begge to til å gå i en liten sjokk tilstand, selv om vi har prøvd i noen mnd, så trodde vi ikke dette var mnd våres;)

 

Men herlig er det uansett!! Gleder meg til å bli bedre kjent med dere her inne også!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse! Jeg tror man kommer i sjokktilstand uansett hvor planlagt og ønsket det er....

 

Jeg venter ennå noen dager før jeg vet, hadde antagelig eggløsning ca 11.-12. oktober.

 

Er det deres første?

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så masse. Jeg må vente noen dager før jeg vet noe helt sikkert, Spennende dette her. Håper det blir mnd vår også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet i går kveld (tirsdag), har IKM først på lørdag, men klarte ikke å vente. Tok en sånn teststav fra billigetester. Den viste én KLAR strek, og en svak, svak, svak strek ved siden av.

Spurte samboern hvor mange streker han kunne så, og han sa TO!!! Håper at en strek er en strek og at jeg er gravid. Skal teste igjen på lørdag igjen med clear blue. Har litt symptomer, sover dårlig på natta, tisser oftere, litt øm i brystene til tider.

Hadde en MA 28. august, så klaffet på 2. pp.

Gleder meg til lørdag nå :-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

Kan vel si forsiktig gratulere til deg/ dere også!=)

 

Dette er mitt andre barn, men det er 5år siden jeg gikk gravid sist, så det meste har gått i glemmeboken!

Kjenner jeg er mye mer engstelig nå, men det går nok bra!:)

 

Men har dere fått noe særlig med symptomer? her er det bare litt ømme bryst til nå.. Er litt engstelig for at ting ikke er som det skal, men vi skal heldigvis allerede 6.november på tidlig ul, det er kun 14 dager til!!:)

Vi Gleder oss veldig!!

Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette blir veldig spennende mami78!!=)

Her sitter vi sent på kvelden og koser oss og vil at tiden bare skal gå liiiiiitt raskere sånn at 6.november kan komme;)

Gratulere så mye!!;)

 

Hvordan går det forresten med den svaaaake streken der oppe? tatt noe ny test? eller skal du vente til lørdagen? Vi krysser fingrene;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og såg berre svak strek på første testen (samme testtype) men på ny test neste dag var den tydeleg:D Vi er fortsatt i sjokk. Planlagt, men akk så fort det gjekk (1 pp). Men for all del, det er eit luksusproblem:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...