* 5 om dagen * Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 ringte i kontortiden i dag, og kunne komme ned 10.45. må ha med lucas også, men det går vel greit. nå har jeg slite med bihulene,og ørebetennelse i flere uker, og vi skal ut å fly neste lørdag (1 nov) håper jeg får ny pencilinkur nå, og at det hjelper denne gangen. men en ting jeg lurer på om jeg skal spørre de om,er om jeg skal ta en graviditetstest....er 5 uker siden sist mens, og så lenge pleier jeg ikke gå....og jeg som ikke hade tenkt å ha flere...hmmmmm.... jaja, kan jo bli lurt,at det er litt mye som skjer her hjemme,at det er forsinket. men hadde dere tatt test??
kokosyklus Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Heisann) Jeg har akuratt slitt med det samme! Ørebetennelse på begge ørene og bihulebetennelse! Antibiotika skal du ikke ha med mindre bihulene blir så tette at du får høy feber. Det er svært vanskelig å knekke bihule betennelse med antibiotika. Jeg har en svigerfar som er ønh-spesialist. Du bør be om Futide nasal neseDRÅPER!. IKKE SPRAY! Svigerfar presiserte fro meg at dråpene gjør det lettere å få de en stor mende Flutide på rett sted i bihulene og dermed. Jeg ble mye bedre på et par dager da jeg begynte å bruke dette. Nesa mi var pottetett i 4 uker før jeg endelig fikk disse dråpene. Jeg føler så med deg!! Det er noe av det værste jeg har vært med på..
* 5 om dagen * Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2008 tusen takk.... har lest, og nå må jeg stikke...hehe... men kommer tilbake etterpå.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå