Thessa og Bebbis Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Vært på ullevål 3 ganger for ultralyd og pga en MA tidligere. Da jeg var midt i aborten måtte jeg på UL for å sjekke om alt var i orden. Hun jeg var hos da gjorde det til en enda værre opplevelse. Hun var så brutal. Det gjorde kjempe vondt og hun var ikke veldig sympatisk heller. Så gikk det to mnd. Og her sitter jeg gravid på nytt! :-) Var på UL for 3 uker siden og fikk samme dama. Grøss og gru. Jeg har aldri i hele mitt liv hatt vondt ved en UL! men jeg følte meg nesten voldtatt etter å ha vært hos henne. Skal på UL nå, på ullevål og er nesten redd for at jeg skal få henne igjen. Hva burde jeg gjøre a? Jeg burde jo bare sagt det til henne, men jeg er så pinglete. Tror dere jeg kan si ifra i skranken? Syns folk er så sure der oppe jeg.
Yarn Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Vet ikke hva det er med kvinnelige gynekologer, men synes "ofte" (ikke såå ofte jeg har vært hos) jeg opplever de er mye mer hardhendte enn mannlige, og det er det mange andre som sier også. Jeg foretrekker faktisk mannlige leger eller gynekologer pga det. Kan du ikke be om en annen gynekolog? Gi blaffen i om de blir sure, bedre det enn at du skal få slik dårlig opplevelse igjen!
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Hvis du skal dit igjen, så gi beskjed på forhånd om at du har hatt dårlige opplevelser med denne legen og helst vil til noen andre. Når du først kommer dit, er det nok for sent, for da er allerede timen og ansvarlig lege satt opp. Det er ikke uvanlig at pasienter kommer med slike ønsker, og som regel blir det tatt hensyn til når det er mulig. Så ikke vær redd for å si ifra!
Plutselig_gravid Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg har også erfaring med at kvinnelige gynekologer er KJEMPE hardhendt. Følte meg også "Voldtatt" etter forrige tur til kvinnelig gynekolog.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå