Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 *Inspirert av et annet innlegg* Jeg er en av de som dusjer hver dag, men det går som regel 3-4 dager mellom hver gang jeg bruker såpe. Håret vaskes også to ganger i uken. Det frarådes jo å dusje hver dag, men det er vel fordi man ikke skal vaske seg hver dag. Rent vann er vel greit? Hvordan gjør dere det?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Bruker Lactacyd, den er såpefri, og huden er så fin og myk atte:)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Usj, der dukket den ekle lactacyden opp igjen.. Bare så du vet det så tar den IKKE bort svettelukt! Selv dusjer jeg også med dusjsåpe hver dag, er ikke tørr. Min mann derimot er ingen tilhenger av for mye såpe, og insisterer på å dusje barna våre med bare vann innimellom. Du ødelegger ikke det berømte fettlaget i huden med vann.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 At du ikke får fjernet din svettelukt av Lactacyd, betyr ikke at ingen andre gjør det. Jeg lukter sjelden svette uansett (ja, har selvfølgelig sjekket med andre, vet at jeg ikke kjenner svettelukt av meg selv), så da spiller det liten rolle om Lactacyd fjerner svettelukt eller ikke. Bruker jeg såpe, må jeg stå en time i dusjen for å få fjernet såperestene igjen.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 Snakker nettopp om andres svettelukt. Har vasket plenty folk med den gugga, og de lukter like ille som før dusjen. Vil gjerne ha den fjernet fra sortimentet! Forresten er det just det de gamle damene sier: "Jeg svetter ikke, jeg." Åjoda, det gjør du!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #6 Skrevet 22. oktober 2008 At du har vasket folk med Lactacyd, betyr sannsynligvis at de er pleietrengende, og dermed ikke får sin daglige dusj. Da henger svettelukt og annen dårlig lukt igjen, uavhengig av hva slags såpe som brukes. Jeg har ikke sagt at jeg ikke svetter, selvfølgelig svetter jeg, er da veltrent;) Men jeg lukter sjelden svette. Og da bare når jeg har brukt annen såpe enn Lactacyd. Forøvrig trenger du ikke engste deg, nå har de begynt med såpe i Lactacyden, og den er totalt ubrukelig, så jeg må vel finne noe annet å bruke snart.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #7 Skrevet 22. oktober 2008 Dr. Greve henger igjen på huden, får den ikke vasket vekk. SebaMed er bra ja.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #8 Skrevet 22. oktober 2008 Må være alle kvisene, utvekstene, behåringen og rynkene;) Eller at jeg er veldig vàr for såperester. Har hittil ikke funnet noen som er enige med meg, så jeg har sikkert et problem, ja.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #9 Skrevet 22. oktober 2008 Føles som om såpen ikke er skylt ordentlig vekk. Selvsagt får jeg den vekk dersom jeg skrubber og gnir en stund, men da blir huden sår. Men jeg skummer ikke når det regner nei:) *lol*
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #10 Skrevet 22. oktober 2008 Takk 3 småkrapyl, for dagens første latter på anoymforumet:) Ser det for meg....
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #11 Skrevet 22. oktober 2008 Du har iallfall overbevist meg om at jeg skal prøve A-derma. Hilsen meg som ikke liker dusj-såper. Nå skal jeg ut i regnet og se om jeg skummer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå