Gå til innhold

Jeg rett og slett hater sol!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Spesielt når den skinner litt lavt slik at alt støvet på gulvet synes......

 

Hva skal en husmor gjøre med slike ting?

 

Jeg støvsugde og vasket i går kveld...

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en avslapningskurs? He he, sol er viktigere enn mangel på støv...

Skrevet

Er litt enig med deg ja! Jeg "byttet" fingermærker på stuevinduet for 1 uke siden. Dvs, jeg vasket de. Men det er jo bare å bytte fingermærker egentlig... For det går 2 dager, så er dem like ille.

Har en på 2,5 år som skal stå og se på sauene, og helst sleike på vinduet! *sukk*

For ikke snakke om alle bikkjehårene, tross støvsuging 2 ganger hver dag! Og jaggu har ikke kaninen startet å røyte også *dobbeltsukk*

Skrevet

Avslappning er ikke noe problem her... men solen irriterer meg når dne finner frem til alt støvet:o)

Skrevet

Nei, solen min får du aldri!

 

 

Skrevet

Jeg er heller ikke så begeistret for sola akkurat nu, den titter inn stuevinduet og lyser meg midt i trynet... =/ Og jeg orker ikke flytte meg, for det er her jeg sitter best... *hente solbriller*

 

Hehehe ;)

Skrevet

bedre det en hagg og regn i vinkel så man må holde på veggen for at de ikke skal dette ned!!

Skrevet

Jaja, her har jeg det oxo! Så her får man mye for pengene... Sol, regn, hagl og _masse_ vind. =D

Skrevet

Her er det kun sol og akkruat nå står den litt høyere på himmelen....

 

Da slipper jeg i hvertfall å se alt støvet:o)

Skrevet

Den forsvant heldigvis her oxo, kom ei svææær grå sky og stengte den inne =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...