Dronningen! Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Spesielt når den skinner litt lavt slik at alt støvet på gulvet synes...... Hva skal en husmor gjøre med slike ting? Jeg støvsugde og vasket i går kveld...
Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Ta en avslapningskurs? He he, sol er viktigere enn mangel på støv...
Nit@™ Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Er litt enig med deg ja! Jeg "byttet" fingermærker på stuevinduet for 1 uke siden. Dvs, jeg vasket de. Men det er jo bare å bytte fingermærker egentlig... For det går 2 dager, så er dem like ille. Har en på 2,5 år som skal stå og se på sauene, og helst sleike på vinduet! *sukk* For ikke snakke om alle bikkjehårene, tross støvsuging 2 ganger hver dag! Og jaggu har ikke kaninen startet å røyte også *dobbeltsukk*
Dronningen! Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2008 Avslappning er ikke noe problem her... men solen irriterer meg når dne finner frem til alt støvet:o)
Dronningen! Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. oktober 2008 Nei, solen min får du aldri!
Silja FullFres McQueen Skrevet 22. oktober 2008 #7 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg er heller ikke så begeistret for sola akkurat nu, den titter inn stuevinduet og lyser meg midt i trynet... =/ Og jeg orker ikke flytte meg, for det er her jeg sitter best... *hente solbriller* Hehehe
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 22. oktober 2008 #8 Skrevet 22. oktober 2008 bedre det en hagg og regn i vinkel så man må holde på veggen for at de ikke skal dette ned!!
Silja FullFres McQueen Skrevet 22. oktober 2008 #9 Skrevet 22. oktober 2008 Jaja, her har jeg det oxo! Så her får man mye for pengene... Sol, regn, hagl og _masse_ vind. =D
Dronningen! Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 22. oktober 2008 Her er det kun sol og akkruat nå står den litt høyere på himmelen.... Da slipper jeg i hvertfall å se alt støvet:o)
Silja FullFres McQueen Skrevet 22. oktober 2008 #11 Skrevet 22. oktober 2008 Den forsvant heldigvis her oxo, kom ei svææær grå sky og stengte den inne =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå